קורס חדש בביה"ס ליין שורק: מודלים עסקיים בניהול יקב בוטיק

הקורס מיועד למתכננים לפתוח יקב ולבעלי ומנהלי יקבים קיימים, ומטרתו לחשוף את המשתתפים לסוגיות אסטרטגיות כלכליות ותפעוליות בהקמה וניהול של יקב בוטיק, ולהעניק כלים אשר יעזרו בהכנת תוכנית עסקית ליקב

קורס חדש בבית הספר לעשיית יין של יקב שורק בטל שחר, יציג את הכלים לבניית עסק כלכלי בהקמת יקב בוטיק –  או הקשר בין גוף, ארומה, תחביב לנשמה ועסק מצליח.

הקורס מיועד למתכננים לפתוח יקב ולבעלי ומנהלי יקבים קיימים, ומטרתו לחשוף את המשתתפים לסוגיות אסטרטגיות כלכליות ותפעוליות בהקמה וניהול של יקב בוטיק, ולהעניק כלים אשר יעזרו בהכנת תוכנית עסקית ליקב.

הקורס ידון בבניית מודל עלויות ומודל הכנסות, תוך שימוש במודלים תיאורטיים וידגים יישום שלהם בדוגמאות אמיתיות מהשטח.

המרצה: אורי רן, בעל תואר שני International Executive MBA מתוכנית הלימודים של Kellogg-Recanati, ו- BA בהצטיינות מהפקולטה לכלכלה בת"א. מזה מספר שנים אורי מתמחה בעשיית יין ובתרבות היין בארץ, וכיום הוא מנכ"ל יקב צרעה.

הקורס נחלק לשלושה מפגשים ויתקיים בימי שלישי
בין השעות 18:30-21:30
תאריך פתיחת הקורס: 13/10/09
מחיר הקורס: 750 ₪ כולל מע"מ

ניר שחם, העומד בראש בית הספר, אומר כי בית הספר ליין של יקב שורק מציע בפתחה של עונת הבציר הקרובה 12 קורסים בתוכנית לימודים מקיפה המשלבת קורסים לעשיית יין, קורס לגידול כרם, קורס פגמים ביין, קורס תסיסה, קורס להכנת יין לבן, רוזה ומתוק מחוזק, קורס שיווק יין.

בית הספר ליין של יקב שורק
טל. 08-9450844
www.soreq.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר