קורס יזמות וניהול עסק תיירותי בעכו לתיירנים ובעלי עסקים יהודים וערבים

להקנות מבט רחב יותר לתיירנים וותיקים וחדשים ולאנשי עסקים המתפרנסים מתיירות
הקורס ביוזמת מרכז A-CAT בשיתוף מיזם "אוצרות הגליל" ובית הספר לתיירות בישראל

"ענף התיירות בגליל מהווה הכנסה כלכלית, אך גם גשר לשיתוף פעולה בין עדתי, בין דתי, בין תרבויות ודעות". כך אומר יריב המאירי, מנכ"ל מיזם "אוצרות הגליל", מהשותפים בקורס יזמות וניהול עסק תיירותי בעכו לתיירנים ובעלי עסקים יהודים וערבים, המתקיים יחד עם מרכז A-CAT ובית הספר לתיירות בישראל. המאירי מציין כי זהו הקורס הראשון הנפתח בישראל על פי מודל של האפרו-אמריקני ביל סטריקלנד. מטרת הקורס והסיורים הלימודיים המתקיימים כחלק ממנו, היא להקנות מבט רחב יותר לתיירנים וותיקים וחדשים ולאנשי עסקים המתפרנסים מתיירות, כדי להגדיל את היקף העבודה והרווח תוך חשיבה על יוזמות חדשות.

לפי המאירי: "התנהלות אתר תיירות בגליל אינה דומה תמיד להתנהלות של אתר תיירות הסמוך למרכז הארץ. על התיירן להיות בעל חשיבה יצירתית ועסקית, וכן להיות מעורה ברזי הרשת האינטרנטית בתחומי השיווק בכדי להיות רלוונטי ומיוחד לקהל היעד שלו, אך חשוב כי יהיה רלוונטי ובעל חשיבה עסקית גם לקהל היעד האזורי בצפון".

סיור לימודי עם ביקור בחמאם גטאס בעכו העתיקה, ביקור ב'עידן הפרי' ושיחה עם הבעלים אודות הקמת העסק 
סיור לימודי עם ביקור בחמאם גטאס בעכו העתיקה, ביקור ב'עידן הפרי' ושיחה עם הבעלים אודות הקמת העסק

במרכז A-CAT  לאמנויות וטכנולוגיה בעכו, אומרים כי הקורס הראשון מסוגו בארץ, מנוהל על פי המודל של ביל סטריקלנד, שהחל את דרכו בעיר פיטסבורג בארה"ב, וכיום פועלים על פי מודל זה  תשעה מרכזים ברחבי ארה"ב.  בקורס בעכו משתתפים 28 תיירנים פוטנציאליים ובעלי עסקים בתחום התיירות בעכו ובגליל המערבי, בני כל הדתות, מתוך מטרה להכשיר יזמים ובעלי עסק בתחום התיירות לקראת פתיחת עסק חדש או פיתוח עסק קיים. הקורס מקנה מיומנויות שיאפשרו לבוגריו לקחת אחריות מקצועית ואישית על הפעלת השירות בתיירות המקומית על מרכיביה השונים, תוך אימוץ סטנדרטים בינלאומיים הקיימים בענף. בסגל הקורס משולבים מרצים בכירים מסגל בית הספר לתיירות בישראל, מהאקדמיה ומתעשיית האירוח, כולם בעלי ניסיון רב בתחום ההוראה. בוגרי הקורס יקבלו תעודת גמר המשותפת לבית הספר לתיירות בישראל, בית הספר לתיירות בישראל, מרכז A-CAT ולמיזם "אוצרות הגליל".

 

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר