קיבוצי חבל מעון בקמפיין חדש לגזר

המגינה שמלווה את הקמפיין של מפעלי חבל מעון היא עיבוד לשיר הילדים הידוע "לדוד משה הייתה…". מסע הפרסום הנוכחי נועד לקדם את גזר דוד משה באריזות הרגילות וכן באריזות הקטנות – חצי מנה – המתאימות למשפחות קטנות ולבודדים

קיבוצי חבל מעון בנגב המערב מעלים קמפיין חדש לגזר דוד משה.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום רגב קוויצקי, מתמקד בפרסום בקול ישראל ובתחנות רדיו אזוריות.

המגינה שמלווה את הקמפיין של מפעלי חבל מעון היא עיבוד לשיר הילדים הידוע "לדוד משה הייתה…". מסע הפרסום הנוכחי נועד לקדם את גזר דוד משה באריזות הרגילות וכן באריזות הקטנות – חצי מנה – המתאימות למשפחות קטנות ולבודדים.

מנהל השיווק, חיים בן ארי, אומר כי ההחלטה לפרסם ברדיו התקבלה בשל ההצלחה של מסעות פרסום קודמים שערכו מפעלי חבל מעון באמצעי תקשורת זה, אשר הביאו לשיעורים גבוהים של חשיפה למותג.

מנכ"ל המפעלים, השי רובין, מסר שיבול הגזר של קיבוצי חבל מעון צפוי להגיע בשנת 2008 לשיא של מעל 40 אלף טון, גידול של 15%. זהו שליש מכלל גידול הגזר במדינת ישראל. 40% מיבול גזר של קיבוצי חבל מעון מיוצאים למזרח אירופה ולמערבה. 15% מגידולי הגזר הם אורגניים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר