קיץ באורקה: מנות חדשות בתפריט וספיישלים שבועיים מפתיעים

מידי שבוע, בימי שני, רוקח השף, ערן שרוייטמן, שתי מנות מיוחדות, אשר יוגשו בערב בנוסף לתפריט הרגיל משני עד שבת. המנות יוצעו באורקה באותו שבוע בלבד

מידי שבוע, בימי שני, רוקח השף, ערן שרוייטמן, שתי מנות מיוחדות, אשר יוגשו בערב בנוסף לתפריט הרגיל משני עד שבת. המנות יוצעו באורקה באותו שבוע בלבד.

בנוסף, מתעדכן תפריט הערב במנות חדשות ומפנקות שבנה השף ערן שרויטמן. למנות הראשונות מצטרפות: ברוסקטה של דג מעושן עם גבינת מסקרפונה (54 שקל), קלאמרי מוקפץ על קרם כרובית ובצל מעושן (48 שקל), מרק עגבניות מעושנות עם קלאמרי ממולא בבייקון (56 שקל). ולבקשת הלקוחות חוזרת המנה המיתולוגית של – הקרפצ'יו קוקי סט. ז'אק עם פצפוצי פיסטוק ושמן כמהין (54 שקל)

למנות העיקריות מצטרפות: פילה עם ירקות גריל בויניגרט עשבי תיבול (134 ₪), פפרדלה פירות ים (98 שקל) ודג ים עם עדשים שחורות וכוסברה המבושלים בסיר ברזל (95 שקל).

מנות אלו מצטרפות אל הקינוחים החדשים והמפנקים שנכנסו לקראת הקיץ וביניהם: פרפה חלבה עם קרוקנט שומשום ברוטב טופי (36 שקל), קרם מסקרפונה מונח על אננס מוקפץ וסיגר פילו עם תבלינים (42 שקל), עוגת מוס שוקולד עם שוט של קפה קר (40 שקל), כנאפה וניל ופירות צלויים בתנור (38 שקל).

ORCA
נחלת בנימין 57, תל אביב
שני – שבת: 01:30 – 19:30 , 15:30 – 12:30
עסקיות: שני –שבת 15:00 – 12:30

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר