קיץ בטאטי – רשת קטנה ואיכותית

רשת המסעדות הקטנה והאיכותית טאטי חנכה את תפריט הקיץ החדש שלה. קלילות ופשטות הם שהכתיבו את הבחירה במנות החדשות, תוך התאמה לקיץ שלנו

רשת המסעדות הקטנה והאיכותית טאטי – המחזיקה סניף אחד בגבעתיים וסניף שני ביהוד – חנכה את תפריט הקיץ החדש שלה.
קלילות ופשטות הם שהכתיבו את הבחירה במנות החדשות, תוך התאמה לקיץ שלנו, כמובן.

כך תוכלו ליהנות מסלט מוצרלה מחלב באפלו עם עגבניות – סלט קליל וטעים במיוחד המכיל גם שומר, קולורבי וג'בטה צרובה וקרועה לחתיכות (48 ₪).
סלט הניסואז עבר רענון מבורך, עם קונפי סלמון הנעשה במקום, רוטב איולי ווסאבי וכמובן כל שאר רכיבי סלט ניסואז קלאסי – תפוחי אדמה, זיתי קלמטה, עגבניות, ביצה קשה ובצל סגול. ללקק את האצבעות, זו הדרך היחידה ליהנות מהסלט הזה (38/48 ₪).

בין המנות העיקריות החדשות יש סלמון במיסו, תפוז וג'ינג'ר (72 ₪) המוגש בשני סניפי הרשת, ואילו ביהוד בלבד תיהנו גם מבורי בנורי – פילה בורי מתובל בשום, חמאה ועשבי תיבול, עטוף באצת נורי, המגיע ברוטב יין לבן, חמאה ועשבי תיבול (82 ₪). קשה להגיד שהמנה האחרונה פשוטה, אך אוהבי הדג מסביבי אהבו אותה. אני פחות.

עוד מנות שתמצאו ביהוד בלבד: סביצ'ה דניס – דניס מושרה במלח גס ולימון, שמן זית ועשבי תיבול, עגבנייה, זיגוג חומץ בלסמי וטוסטונים (38 ₪). החידוש הוא בכך שעשבי התיבול מהווים חלק דומיננטי במנה, והדג תופס חלק קטן מהמקובל. יש שלא יאהבו את זה, אך התוצאה טעימה, ומי שנרתע מטעם סביצ'ה חזק, ייהנה מהגרסה המעודנת הזו.
מנה שניה היא קבב טלה, המוגש עם חיטה, פרסה ויוגורט עיזים (62 ₪). עשוי היטב, אך מי שמרגש כאן היא בעיקר התוספת.

בשני הסניפים תהנו מפרפדלה 4 בשרים. מדובר ב-300 גרם של פילה בקר, חזה עוף, כבדי עוף וחזה אווז בתחמיץ שנעשה במקום. הבשרים מגיעים עם פסטת פרפדלה הנעשית במקום, והכל ביחד עבר אפייה בנייר פרגמנט. אופן ההגשה, כאשר הנייר משמש מעין צלחת המכיל את המנה, מיוחד מאוד. המנה מגיעה עם רוטב שמנת פסטו בצד, שיכול לאזן את הטעם למי שתחמיץ אינו חביב עליו (76 ₪).
עוד מנה משותפת לשני סניפי טאטי, הוא פילה בקר המגיע עם בצלי שאלוט ופנינה מזוגגים, מוגש על רושטי (116 ₪). השף עשה עבודה טובה עם הבשר, שהגיע רטוב במידה הנכונה ומוכן לאכילה מהנה.

גם הקינוחים התחדשו. אנחנו טעמנו רק אחד מהשניים: קרם מסקרפונה עם מרק פירות יער וביסקוטי. חלק ואוורירי במידה מפתיעה, לא מתוק מדי וטעים מאוד. 

אפשר להמליץ בחום על ארוחה במסעדה. אחרי הכל הצליח להם, בטאטי: המנות החדשות עונות על ההגדרה של קלילות ופשטות, והן מתאימות לקיץ הישראלי שלנו.

טאטי
דרך השלום 53, גבעתיים
טל.03-5739526
א'-ה' 8:00-22:00, ו' 8:00-עד כניסת השבת.
אברהם גירון 3, אזור תעשייה, יהוד
טל. 03-5392501
א'- ו' 8:00-1:00, שבת 10:00-1:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר