קיץ חדש במזארין

התפריט ליושבים בבית הקפה הוא שהשתנה, תוך שהוא נוטה לכיוון יותר בריא, ובכך מיישר קו עם הטרנד הנוכחי בעולם האוכל

הרשת בעלת המוניטין המשובח המצדיק את ההגדרה 'פטיסרי צרפתי', משנה את פניה. אל דאגה, עדיין תמצאו במקום קרואסונים איכותיים ועוגיות מקרון מצוינות. התפריט ליושבים בבית הקפה הוא שהשתנה, תוך שהוא נוטה לכיוון יותר בריא, ובכך מיישר קו עם הטרנד הנוכחי בעולם האוכל. לא שזה מנע מאנשי מזארין מלשדרג את תפריט הקינוחים, שנותר עתיר שמנת, חמאה וקלוריות כבעבר, אבל אנו לא מתלוננים ולו לרגע.

הגענו בשעות הבוקר לסניף מונטיפיורי של הרשת המצומצמת. המקום היה כמעט ריק, מה שאפשר להעביר את הזמן בנעימות רבה יותר.

ארוחת בוקר מזארין – מבחר של מזאטים שהגיעו לשולחן, כולל ריבועים של גבינת פטה עדינה, מהמשובחות שטעמנו, טונה מתובלת בפיקנטיות, ממרח אבוקדו נוזלי יחסית אך טעים, פלפלים בתחמיץ וסלט סלק. כל זה עם סלסלה ובה פרוסות של שני לחמים מצויינים, האחד משובץ דגנים והשני מקמח מלא. כמובן, גם שתי ביצים לבחירה – המקושקשת עם בצל ועשבי תיבול היתה עשויה היטב, סלט ירקות גינה טרי ומספק, מיץ שלצערנו אינו סחוט במקום, וקפה לבחירה (49 ש"ח).

הקווינימן הוא מאפה בגודל בינוני, העשוי מבצק קרואסון מקמח מלא. המילוי משתנה, וכבביקורנו הוא כלל גבינת עיזים ועגבניות מיובשות, שהשתלבו מצוין עם המאפה החם והריחני. מעל זה שמים שתי ביצים עלומות, שאצלנו חוממו יתר על המידה ולכן איבדו את עלימותן, עם אותו סלט גינה מהארוחה הקודמת, מיץ וקפה (49 ש"ח).

כמו הקווינימן, גם השקשוקה היא מנה גדולה יחסית, שכדאי להגיע אליה רעבים. מדובר במחבת אישית אך גדולה, עם שקשוקה ביתית העשויה משתי ביצים, עם חתיכות של לחם פרנה טעים, טחינה, זיתים, וכמובן מיץ וקפה (49 ש"ח).

מתפריט המיוחדים ביקשנו וקיבלנו קרואסון רוקפור, מנה לא גדולה של קרואסון חמאה מצוין עשוי מקמח מלא, ובתוכו גבינת רוקפור ופקאן סיני. חסרו האגסים ביין, המובטחים בתפריט (29 ש"ח).

מלאים כמעט לחלוטין, נותר לנו קצת מקום לקינוחים, פרי ידיו של השף אלון גולדמן. אלו נמכרים כעוגה אישית תמורת 32 ש"ח או כעוגה משפחתית במחירים משתנים. אנו התלהבנו מאוד מהנוגט גלאסה, שהוא למעשה פרפה חלב עם נוגט אוורירי ומוצלח, המשלב חמוציות ופקאן סיני, עם קרם ברולה גבינה במרכז.
נינה, לעומת זאת, מורכב ממוס שוקולד חלב, קרם ברולה במרכז, קרמל, אגסים ושקדים. זה טוב בדיוק כמו שזה נשמע.

מזארין, כמו שזכרנו אותה מהביקור הקודם שלנו לפני מספר שנים, נותרה מקום איכותי לאכול בו ארוחת בוקר טובה או להתפנק על קינוח מצוין. רק הקפידו קצת יותר על הפרטים הקטנים, ואנו נהיה ממש מרוצים.

רשת מזארין:
משכית 32 הרצליה פיתוח
09-9576545
י"ל גורדון 17 תל אביב
03-5221050
מונטיפיורי 42 תל אביב
03-5667020
www.mazzarine.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר