קיץ מרענן בקפה ג'ו

בקפה ג'ו מצליחים להכניס לתפריט ייחודיות, להקפיד על שילובים מוצלחים, ולתת מענה למי שמחפש בעונה החמה ארוחה קלה ומשביעה

הפתעות מגיעות, אני חייב להודות, ממקומות בלתי צפויים. יכול להיות שאני לא הגיוני – אם ההפתעה היתה מגיעה ממקום צפוי, זו לא היתה הפתעה – אבל זו המסקנה שהגעתי אליה אחרי הביקור האחרון בקפה ג'ו, שהשיקה לאחרונה את התפריט המחודש שלה לקיץ.

השף רם ענתבי יצר מגוון גדול של מנות, שטעמנו כמובן רק חלק קטן מהן. אך לפני שנגיע לאוכל, בואו נתעכב קצת על המשקאות. הכוונה היא לתפריט של שייקים על בסיס יוגורט או חלב, המכילים שילובים דוגמת תות בננה וקוקוס או מלון ונענע. אני מציין בכוונה את השניים הללו משום שהם מבטאים את הראש היצירתי של השף: שילובים מקוריים, מרעננים, שאם עוד לא הפכו ללהיט, זה יקרה ממש בקרוב (20-22 ₪).

אז מה התחדש בתחום האוכל? סלט קליפורניה, לדוגמא, סלט עשיר ומפתיע הכולל כרוב אדום, שעועית ירוקה, עגבניות שרי, עלי חסה, תפוח עץ, מלפפון, בצל סגול, גזר, אגוזי קליפורניה, נבטי חמנייה, ויניגרט סילאן ותפוז, נאצ'וס, גבינה בולגרית וקרוקנט בוטנים (49 ₪). בארוחות הבוקר הכניסו בוקר צרפתי – קרואסון חמאה במילוי ביצה מקושקשת ומוצרלה או אבוקדו, המוגש עם גבינת שמנת, סלט ירוק, קפה/מיץ. גרסה משודרגת ומוצלחת לטוסט (41 ₪).

מי שרוצה לאכול אוכל חם וממלא, צריך לבחור בטורטליני עשוי מפסטה טרייה. זו מנה מצוינת של טורטליני גדולים ועשירים במילוי של בטטה וקונפי שום, והכל ברוטב חמאת פסטו, חתיכות גדולות של פטריות, שקדים פרוסים, שום ובזיליקום. מעדן (56 ₪).
ומי שאוהב סביח ימצא אותו כאן משולב עם בוריטו, לא פחות: רול טורטייה במילוי קרם חציל וטחינה, בצל מטוגן, גרגרי חומוס, ביצה קשה, עגבניה, פטרוזיליה ותפו"א, מוגש עם סלסה טובה (39 ₪) .

החידושים בתפריט ממשיכים וממשיכים, אבל אנחנו הגענו לקצה הקיבולת במהירות רבה יחסית לאפשרויות. אולי זה עדיף: למרות הפזילה המתבקשת לטרנדים הנוכחיים בעולם האוכל והניסיון לספק את טעמם של לקוחות רבים ככל האפשר, מצליחים בקפה ג'ו להכניס לתפריט ייחודיות, להקפיד על שילובים מוצלחים, ולתת מענה למי שמחפש בעונה החמה ארוחה קלה ומשביעה.

קפה ג'ו

צילום יוני דוד, שי אפגין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר