קיץ, קינוחים ואלכוהול מגיעים לביסטרו ברקרולה בכפר סבא

ברקרולה, הביסטרו באזור התעשייה של כפר סבא, פותח את הקיץ בתפריט עונתי שהרכיב השף נעם דקרס, קינוחים של הקונדיטור, עומר זרניצקי ופיתוח נוסף של תרבות היין והאלכוהול

ברקרולה, הביסטרו באזור התעשייה של כפר סבא, פותח את הקיץ בתפריט עונתי שהרכיב השף נעם דקרס, קינוחים של הקונדיטור, עומר זרניצקי ופיתוח נוסף של תרבות היין והאלכוהול.

המטבח של ברקרולה
השף נעם דקרס יצר תפריט ערב קיצי המתאים לאקלים הים תיכוני. המנות עושות שימוש בחומרי הגלם המקומיים והעונתיים, תוך שמירה על הטעמים המקוריים של חומרי הגלם, בתוספת פרשנות אישית ויצירתית:
ראשונות: קלמרי צרובים במרק קטן של תפוח וג'וניפר (38 שקל); אנדיב בלגי ותרד צעיר עם ויניגרט דיז'ון וצלפים (42 שקל); שרימפס ורביולי דייקון בתמצית ענבים וגבינת צאן (49 שקל); שרימפס בפנקו וקולורבי בסירופ הדרים (42 שקל); תבשיל קטן של קורקבני אווז קונפי וחצילים קלויים (38 שקל); מרק דלעת ודבש עם שמנת חמוצה (36 שקל)
עיקריות: פסטה מפלדינה, דוקסל פטריות ואספרגוס ירוק טרי (66 שקל); שרימפס, פטריות יער ובטטה מתוקה (89 שקל); דג ים טרי על פונדו כרישה, זעפרן ורוטב יין לבן (89 שקל); ירך של עופיון, לחם אבוד וספייס מרקש (68 שקל); צלע לבנה עם צ'אטני אגסים, דלעת ודבש תמרים (78 שקל); עופיון צלוי עם אנדיב בלגי, תפוזים ושומשום (75 שקל); סינטה בגריל, פירה קטיפתי, רוטב יין אדום וציר עגל (89 שקל)

המתוקים של ברקרולה
ברקרולה חונכת תפריט קינוחים, של השף-קונדיטור עומר זרניצקי (לשעבר מול ים), שהתמחה אצל השף הנודע פארן אנדריאה ב-El-Buli הספרדית. ובתפריט: מילפיי קקאו עם מוס שוקולד לבן ופטל אדום (38 שקל); ברולה "סמיפרדו" עם קונפיטורת רוברב ופירות יער (32 שקל); קדאיף נקטרינות עם מסקרפונה אוורירית ובשומת הדרים (37 שקל); חלומות שוקולד (42 שקל) ברקרולה סאנדיי (38 שקל); סורבה פרות (30 שקל); תמרי מדבר עם חלבה ירושלמית ופיסטוק חלבי (36 שקל).

יין בברקרולה
הסומלייה שי טובלי, מביא לברקרולה תפריט יין חדש ועשיר –הכולל יינות עולם ומבחר מהיינות הטובים בישראל. התפריט החדש נגיש מבחינת עלות, במטרה לחשוף את אורחי המסעדה לתרבות היין המתפתחת בישראל. כמו כן תפריט הבירה העשיר עבר רענון ומציע מבחר חדש של בירות איכותיות.

חידושים נוספים במסעדה: תפריט בראנץ' חדש וקייצי, יוגש מידי בוקר החל מהשעה 9:00 ועד 12:00 בצהריים, תפריט בר חדש, אלכוהול משובח וקוקטיילים של קיץ, ומופעי ג'אז בכל מוצאי שבת

ברקרולה, ביסטרו בר
רחוב עתיר ידע 13 א.ת החדש כפר סבא 09-7669606
שעות פתיחה: מדי יום החל מ-09:00 עד אחרון הלקוחות,שבת משעה 13:00
עסקיות ראשון-שישי 12:00 עד 17:00 שבת 13:00-16:30


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר