קיצ'נאייד עם ליין מכשירי חשמל קטנים למטבח

חברת קיצ'נאייד הצליחה להפוך את המיקסר שלה למוצר שכל בשלן חובב מפנטז עליו, וזאת במידה רבה של צדק: מכשיר מצוין שנראה טוב לא פחות, עם מגוון של צבעים אופנתיים לבחירה, וכמובן, תו מחיר שתואם את כל זה והופך אותו לזמין פחות וכנראה נחשק יותר

חברת קיצ'נאייד הצליחה להפוך את המיקסר שלה למוצר שכל בשלן חובב מפנטז עליו, וזאת במידה רבה של צדק: מכשיר מצוין שנראה טוב לא פחות, עם מגוון של צבעים אופנתיים לבחירה, וכמובן, תו מחיר שתואם את כל זה והופך אותו לזמין פחות וכנראה נחשק יותר.

במקביל אפשר למצוא בארץ את ליין הגאדג'טים של החברה, שמתגלים במרוצת השנים כמוצרים איכותיים ביחס למקובל (ושוב, יקרים יותר). כעת עושה החברה צעד נוסף בדרכה להשתלט על המטבח שלנו, ומשיקה ליין חדש של מכשירי חשמל קטנים למטבח.

כמו במיקסר של החברה, גם הפעם מדובר במגוון של מוצרים צבעוניים במיוחד. שלושה סוגים שונים של מעבד מזון, שלושה סוגים של בלנדר מוט אלחוטי, קוצץ מזון, מצנם וקומקום חדש כוללת הסדרה, אשר כולם מעוצבים בסגנון רטרו, כמובן.

מעבדי המזון החדשים ייחודיים ביכולת שלהם לכוונן את עובי החיתוך מבלי לשנות דיסקיות, הם כוללים פתחי הזנה רחבים עם שלושה פתחים לעיבוד מזון אנכי או אופקי, וקערות גדולות המגיעות עד לנפח של עד 4 ליטר. הם מגיעים עם אביזרים שונים להכנת בצק, הקצפת ביצים, סחיטת הדרים, גירוד שוקולד והכנת סלט קוביות. המחיר מתחיל ב-1,690 ₪ לנפח של 2.1 ליטר ומגיע ליותר מ-3,000 ₪ לנפח של 4 ליטר.

במקביל משיקה החברה גם בלנדר מוט, המגיע בגרסה חוטית ואלחוטית. זה נמכר בארבעה צבעים – נירוסטה, אדום, שחור ושקד – ופועל בחמש מהירויות שונות, ויכול גם להקציף ביצים וגם לרסק קרח. המחיר מתחיל ב-1,390 ₪.

מה עוד? קומקום בעל נפח של 1.5 ליטר ואפשרות חימום המים לטמפרטורות שונות בין 50 ל- 100 מעלות לטובת שימושים שונים, דוגמת אוכל לתינוקות או תה חם (מ-1,390 ₪); קוצץ בעל שתי מהירויות ומיכל בנפח של 830 מ"ל, המסוגל לקצוץ מבשר ואגוזים ועד עשבי תיבול, וכולל אפשרות להכנת רטבים הודות למבנה הייחודי של מיכל העיבוד (מ-599 ₪); ומצנם בעל שני פתחים המאפשר להכין טוסט בשבע רמות שונות של קלייה, לשמור על חום הטוסט לאחר הכנתו ואף להכין טוסט של בייגל (מ-1,990 ₪).

להשיג ברשתות החשמל והאלקטרוניקה, ובמתחם ניופאן גורמה במלון מנדרין, תל אביב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר