קמליה – ביסטרו חדש באזור קיבוץ ניר אליהו בשרון

"קמליה", ביסטרו כפרי וים תיכוני, שממוקם על הדרך שבין כוכב יאיר לכפר סבא, נפתח לפני כשנתיים כבית של קפה ומאפה על ידי צילה אסא, אמיר וינקלר וטלי תדהר צפרוני

"קמליה", ביסטרו כפרי וים תיכוני, שממוקם בצד המזרחי של קיבוץ ניר אליהו, על הדרך שבין כוכב יאיר לכפר סבא, נפתח לפני כשנתיים כבית של קפה ומאפה על ידי צילה אסא, אמיר וינקלר וטלי תדהר צפרוני.

המקום גדל והתפתח – פיסית, עיצובית וקולינרית, בהתאם לדרישת הקהל המקומי, שזיהה פינה כפרית שופעת צבעים, ריחות, טעמים ופרטים קטנים, ושינה את שמו לאחרונה ל"קמליה" – ביסטרו כפרי. "קמליה" הבוגרת מגישה אוכל ביתי משודרג, מלא טעם ונשמה.

"קמליה" החדשה מאפשרת ישיבה באחד משלושה חללים צבעוניים – דק מקורה חיצוני ובו פטיו פנימי עם כורסאות לבנות וכסאות נוח הצופים למרחבים פסטורליים של אזור השומרון, או שני חדרים פנימיים עם שולחנות צבעוניים, בהן תלויים פעמוני רוח, פריטי עיצוב צבעוניים, רצפות פסיפס צבעוניות ועוד.

התפריט החדש והעשיר של "קמליה" הורכב על ידי טלי תדהר צפרוני (לשעבר ג'אקומטי) והוא מציע ספיישלים יומיים מחומרי גלם מעולים, והרבה מנות קבועות שכיף לאכול במחירים מתאימים לכל כיס. ולהלן הצצה:

ספיישלים: ביף סטרוגנוף (55 שקל), סאטה בקר בחמאת בוטנים וחלב קוקוס (55 שקל), סלמון אפוי עם גבינת צאן (55 שקל), קציצות פרנצסקה עם טחינה ואגוזים בתרד ועשבי תיבול (48 שקל), חזה עוף בלימון ועשבי תיבול (45 שקל), כל המנות מוגשות בליווי תוספת חמה וסלט.

טאפסים: קבבונים על הגריל בליווי טחינה או יוגורט (17 שקל), גלילות חצילים ממולאות בגבינות צאן פסטו נענע ואגוזים (22 שקל), לביבות בטטה ברוטב יוגורט נענע (17 שקל)

מנות ראשונות: מרק חצילים (28 שקל), לחמג'ון בצק ממולא בבשר וטחינה גולמית (40 שקל), סלט סזאן עם פירות העונה תאנים וגרעינים (38 שקל), פטריות פורטובלו ממולאות בחמאת עשבי תיבול ופיסטוקים (40 שקל).

מנות עיקריות: קבב סינייה על מצע חצילים וטחינה (48 שקל), יאפרקיס- מאפה של אורז, בשר בקר טחון נענע ועלי גפן ממולאים (45 שקל),שקשוקה פוטונסקה עם חצילים צלפים ואנשובי (38 שקל).

מתוקים: מוס שוקולד מריר עם קרם בורלה (28 שקל), מוס טנגו – מצע שוקולד טובלרון עם מוס נוגט (28 שקל), קרם מסקרפונה עם תאנים ויין לבן (28 שקל).

בימי שישי "קמליה" מציעה בופה בוקר, שמכיל גבינות, דגים, סלטים, לחמים קונפיטורות וזיתים בעשייה ביתית, סלט פירות וגרנולה (50 שקל). בקרוב בערבי שישי יוגשו ארוחות ערב שיורכבו ממנה ראשונה עיקרית וכוס יין (בטווח של 69-82 שקל).

קמליה – ביסטרו כפרי
הצד המזרחי של קיבוץ ניר אליהו
טלפון: 09-7990028
שעות פתיחה: א'-ה' 6:45-00:00
שישי 6:45-17:00 , שבת 9:30-00:00


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר