קמפיין האולימפיאדה של גלידות נסטלה עם פעילות אינטרנטית לילדים: קיץ לוהט מתחת לאפס 3

הקמפיין, באמצעות אידיאולוג'יק, יימשך לאורך החופש הגדול בפריסה רחבה באתרי האינטרנט המובילים לילדים, ביניהם: TIPO, ערוץ הילדים, JETIX, מומו הפרה, ICQ, ובאתרי YES ו-HOT

גלידות נסטלה יוצאת זו השנה השלישית בפעילות קיץ גדולה לילדים, שתתמקד השנה באולימפיאדה לקראת אולימפיאדת בייג'ין 2008. תחת הכותרת "האולימפיאדה של נסטלה" יוצעו לילדים תחרויות, משחקים ופרסים.

הפעילות תתנהל במסגרת מיני-סייט שכתובתו www.lek.co.il, ותלווה במסע פרסום אינטרנטי תחת הכותרת "קיץ לוהט מתחת לאפס 3", בהשקעה כוללת של למעלה ממיליון שקלים.

הקמפיין, באמצעות אידיאולוג'יק, יימשך לאורך החופש הגדול בפריסה רחבה באתרי האינטרנט המובילים לילדים, ביניהם: TIPO, ערוץ הילדים, JETIX, מומו הפרה, ICQ, ובאתרי YES ו-HOT.

לדברי הילית שמיר, סמנכ"ל שיווק גלידות נסטלה, "זו השנה השלישית ברציפות, שגלידות נסטלה בוחרת להגיע אל הילדים דרך האינטרנט. המדיום האינטרנטי מאפשר לנו יצירת אינטראקציה אמיתית עם הילדים, תוך השתלבות בעולם התכנים שלהם ובניית מערכת יחסים הדדית המאפשרת להעלות את רמת האהדה והחיבור למותגי החברה ולערכיה".

האולימפיאדה של גלידות נסטלה
זירת המשחקים עוצבה כזירה אולימפית, בהשראת אולמפיאדת בייג'ין, בה תתרחש פעילות דינמית של הגולשים. גם אופי המשחקים יתנהל בדומה לתחרויות אולימפיות: קפיצה לגובה, חץ וקשת, הטלת כידון, ריצת מכשולים וכיבוש שטחים.

הגישה לאתר תתאפשר באמצעות אייקון של פינגווין, המחזיק בידו את הלפיד האולימפי, שיופיע בעמודי הבית של אתרי הילדים הפופולריים. הפינגווין יזמין את הילדים להקליק עליו ובכך להדליק את הלפיד ולרדת מטה אל "מתחת לאפס", שם ממוקם אתר הפעילות של גלידות נסטלה.

השנה יעלה לראשונה בישראל משחק מולטי-פלטפורם, שיהיה זמין גם באינטרנט וגם בטלוויזיה, וניתן יהיה לצבור נקודות בשתי הפלטפורמות. המשחקים באתר ייצגו את חמשת מוצרי הילדים המובילים של גלידות נסטלה:– שלגון בוב ספוג, חמשושים, גומיג, רולר וקראנץ', תוך הבלטת נראות ואופי המוצר.

פרסים אטרקטיביים לפי בחירת הילדים
הפעילות נושאת פרסים בשווי מצטבר של 35,000 שקלים, כל הפרסים נבחרו על פי סקר שנערך בקרב קהלי היעד.
זכייה במקום הראשון בגמר הגדול תזכה את המנצח בנעלי נייק פלוס (משדרות לאייפוד), כולל אייפוד נאנו 4 ג'יגה ומשדר.

בנוסף, הילדים יוכלו לשחק ולצבור נקודות, כשאחת לשבוע יחולקו פרסים לשלושת השחקנים המובילים, שצברו את מירב הנקודות באותו שבוע. הפרס לזוכה במקום הראשון השבועי – Wi של נינטנדו, כולל חבילת ספורט; הפרס לזוכה במקום השני השבועי – שולחן כדורגל ביתי; ולזוכה במקום השלישי השבועי – סקייטבורד – Roller Surfer.

תחרות הפינגווין האולימפי שלי: תחרות עיצוב עם דירוג הגולשים
בכניסה לאתר יוזמן כל ילד לעצב לעצמו פינגווין אישי שייצג אותו בפעילות באתר.
השנה הפינגווין יעוצב בהתאם לקונספט האולימפיאדה – שילוב של בחירת לאום ואביזרים של ספורטאים.

במהלך הקמפיין תיערך אחת לשבועיים תחרות יופי של הפינגווינים. כל גולש יוכל להגיש את הפינגווין שעיצב לעצמו כמתמודד בתחרות, הללו יוצגו לראווה בגלריית הפינגווינים וידורגו על ידי הגולשים. עשרת הזוכים שיזכו לדירוג הגבוה ביותר יזכו בתלושי קנייה ל"טויס אר אס".

פורום ושיח גולשים
במקביל יוקם פורום מיוחד באתר TIPO, שישמש כפורום הרשמי של "קיץ לוהט מתחת לאפס3". הפורום יעביר עדכונים וחדשות, יענה על שאלות ויאפשר שיח בין הגולשים.
בנוסף, בכל שבוע יוכרזו הזוכים במהדורה מיוחדת ע"י יעל צפריר מהישרדות.

משימת גמר בשידור חי מאולפן ערוץ הילדים
בתום תקופת המשחק יוזמנו לאולפן ערוץ הילדים, שלושה ילדים אשר יצברו את מירב הנקודות למשימת גמר אחרונה, שתיבחר מתוך משחקי הקמפיין, ותשודר ב- LIVE מאולפן ערוץ הילדים. הזוכה בגמר הגדול יזכה בנעלי נייקי פלוס ואייפוד נאנו 8 ג'יגה – גם הוא בחירתם האולטימטיבית של הילדים.


קרדיטים
משרד פרסום: אידיאולוג'יק
סמנכ"ל לקוחות: אבירם גנות
ראש קבוצת לקוחות: ענת בן טוב
תקציבאי: יוגב ריינהולד
סמנכ"ל קריאייטיב: יניב פרנקו
מנהל קריאייטיב: אורן וקסלר
ארט דיירקטור: סיוון עמית
יחסי ציבור: טריואקס יועצים ליחסי ציבור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר