קמפיין האנימציה של ג'אמפ מועמד לפרס הקמפיין הטוב ביותר בכנס DRINKTEC

טקס הענקת הפרסים יתקיים במסגרת DRINKTEC, שהינה התערוכה הגדולה והמובילה של תעשיית המשקאות הבינלאומית. למעלה מ- 1,500 מציגים מ- 60 מדינות וכ- 70,000 מבקרים מכל העולם, פוקדים את התערוכה מדי שנה

טמפו, יצרנית ומשווקת סדרת המיצים ג'אמפ, מועמדת לפרס היוקרתי בתחרות BIA –  Beverage Innovations Awards, בקטגוריית הפרסומת הטובה ביותר לשנת 2009 עבור קמפיין האנימציה של ג'אמפ.

טקס הענקת הפרסים יתקיים במסגרת DRINKTEC, שהינה התערוכה הגדולה והמובילה של תעשיית המשקאות הבינלאומית. למעלה מ- 1,500 מציגים מ- 60 מדינות וכ- 70,000 מבקרים מכל העולם, פוקדים את התערוכה מדי שנה.

תחרות פרסי ה-BIA מתקיימת אחת לשנה, וכוללת 20 קטגוריות בתחום המשקאות. בשנה שעברה זכתה בתואר קמפיין השנה ל- 2008 חברת נודי'ס מאוסטרליה עבור קמפיין משקה הסמות'יס שלה.

קמפיין ג'אמפ, באמצעות משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב, עלה בערוצים 2 10 ו-24 במהלך חודש יוני, תחת הסיסמא: "ג'אמפ – אנרגיה טובה!".
הקמפיין כולו מבוסס על אנימציה ייחודית והומוריסטית בתלת מימד, והסרטון מציג את דמותו האנימטיבית של הקנגורו, המלווה את מותג ג'אמפ זו השנה השנייה, כדמותו של גיבור סדרת סרטי האגרוף "רוקי".
בסרטון ניתן לראות את הקנגורו מתאמן ורץ, מקבל אנרגיה טובה לאימונים בזכות משקה ג'אמפ, ולבסוף, בדומה לסצנה המפורסמת בסרט, רץ במעלה המדרגות, שותה ג'אמפ, ומניף את ידיו בתנועת הניצחון הידועה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר