קמפיין החדרה למשקה האנרגיה BLU בטלוויזיה, שילוט חוצות ועיתונות

BLU, משקה האנרגיה המוצג בימים אלה בישראל, יוצא בקמפיין פרסומי ראשון רחב היקף,  אותו יצר משרד הפרסום "סמא חברה לפרסום".
הקמפיין יעלה בטלוויזיה בערוצים 2, 10 ו-24, שילוט חוצות ועיתונות במגזר הכללי והערבי במקביל, בהשקעה של כ- 5.2 ₪ כחלק ממהלך ההחדרה של המשקה בארץ. 

חברת דובק נבחרה להפיץ את המותג החדש BLU אשר מתחרה ברד-בול וב-XL .היקף המכירות הצפוי של דובק במותג החדש מוערך בכ-50 מיליון ₪ לשנה.

במסגרת מהלך ההחדרה מתוכנת גם הענקת חסויות למסיבות ואירועים המיועדים לצעירים, הצבת מקררים, ומיתוג חנויות ופיצוציות בכל רחבי הארץ.

BLU הינו משקה אנרגיה לא אלכוהולי המוגדר כ" דור שלישי", המיועד לצעירים. המשקה מופץ ברשתות השיווק, מועדונים וברים, חנויות הנוחות בתחנות הדלק, בפיצוציות, במגזר הערבי ולצעירים מגיל 15 ואילך.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה