קמפיין ויראלי לוודקה פוליאקוב: פוליאקוב משנה את חוקי המשיכה

הפורמט האינטראקטיבי הינו חלק מקמפיין בעלות של למעלה מ- 700,000 ₪, המעניק גם פרס של טיסה זוגית במחלקת עסקים ואירוח של 3 ימים בצרפת

חטיבת האלכוהול של יקבי בנימינה – בנימינה ספיריטס, העלתה 
קמפיין ויראלי ייחודי לוודקה פוליאקוב, כחלק מקמפיין כולל בעלות מדווחת של למעלה מ- 700,000 ₪.
מותג הוודקה הצרפתי POLIAKOV הינו הנמכר ביותר בצרפת

קמפיין "משנים את חוקי המשיכה" יעלה ברדיו, באינטרנט וברשתות החברתיות, ויכלול פורמט מיוחד בו יהיו הגולשים חלק מחוויית המותג. באתר מיוחד שנבנה לשם כך מוזמנים הגולשים להניע את השחקנים המשתתפים: הדוגמן והשחקן רז זלצרמן ולצדו הדוגמנית סוזן אובריין, במגוון פעולות. הגולשים ישתתפו בהגרלת כרטיס טיסה זוגי במחלקת עסקים ואירוח של שלושה ימים בפריז, בשווי של20,000   ₪.
את הקמפיין יצר משרד הפרסום "ציבלין תקשורת צעירים".

משחק "אמת או פוליאקוב" מתבסס על קונספט פרסומי בו השחקנים הנמצאים בביתם הפרטי, משחקים "אמת או חובה" עם הגולשים, שמפעילים אותם בשלל משימות מביכות.
לצורך המשחק צולמו מאות הפעלות אפשריות, המאפשרות לצופים לשלוט בדמויות כמיטב הדמיון ולזכות בפרסים.

מדובר בשילוב של פרסום לצד משחק אינטראקטיבי, המעודד את הצופים לקחת חלק בבימוי הפרסומת הסופית. לשם כך הוקם מיני סייט ייעודי הכולל את חלל המשחק, והפניות אליו מבוצעות מפרופיל הפייסבוק של בנימינה ספיריטס ומאתרים שונים ברשת.

קרדיטים:
מנהל קריאייטיב: אורן ציבלין
סופרוויזינג קריאייטיב: שגיא בטש
קופי: חיים גנדלר
סופרווייזר: אלון קירשנר
תקציבאית: ג'ני בק
ארט: דניאל שגיא
בימוי ועריכה: אסף הרמל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר