קמפיין חדש לוודקה סמירנוף בהיקף של 2 מיליון שקל

הסיסמה המובילה היא "שקוף שזה סמירנוף" – "CLEARLY SMIRNOFF". באחד הסרטונים שיועלו בקמפיין, אף יושם דגש על נושא השתייה האחראית תוך המחשה ייחודית, תחת הסיסמה "שתו בצורה אחראית" – "DRINK RESPONSIBLY", ו- "יש דברים שאינם מתערבבים" – "SOME THINGS DON’T MIX" (הכוונה למפתחות של מכונית ואלכוהול).

חברת IBBL-SPIRIT מעלה קמפיין חדש לוודקה "סמירנוף".
הקמפיין יכלול שלושה סרטונים בטלוויזיה ומודעות בעיתונות, הממחישים את תפיסת האיכות של "סמירנוף" כוודקה הטובה ביותר בעולם.

הסיסמה המובילה היא "שקוף שזה סמירנוף" – "CLEARLY SMIRNOFF".
באחד הסרטונים שיועלו בקמפיין, אף יושם דגש על נושא השתייה האחראית תוך המחשה ייחודית, תחת הסיסמה "שתו בצורה אחראית" – "DRINK RESPONSIBLY", ו- "יש דברים שאינם מתערבבים" – "SOME THINGS DON’T MIX" (הכוונה למפתחות של מכונית ואלכוהול).

לדברי רונן אבישר, משנה למנכ"ל חברת IBBL-SPIRIT, יבואנית סמירנוף ונציגת דיאג'ו בישראל: "חברת דיאג'ו (DIAGEO) שהינה בעלת המותג "סמירנוף", הוודקה הנמכרת ביותר בעולם, רואה בנושא השתייה האחראית חלק בלתי נפרד מתפיסת השיווק והפרסום הכוללת של החברה.

הקמפיין של "סמירנוף" יתרכז בסופי שבוע למשך מספר חודשים.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר