קמפיין חדש לפרימור עם נשים בהריון

הקמפיין מציג זווית חדשה סביב הקונספט המוכר של פרימור, "זה לא אנחנו זה התפוזים". בסרטון הפרסומת משתתפות נשים בהיריון, אשר צולמו בסיטואציות שונות נהנות מזמנן הפנוי, כשהן מטיילות עם הכלב, רוכבות על אופניים, מבלות בבריכה וכו'

גניר, יצרנית פרימור, תעלה בקרוב קמפיין פרסום טלוויזיוני חדש למיץ התפוזים הסחוט טרי, באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA.

הקמפיין מציג זווית חדשה סביב הקונספט המוכר של פרימור, "זה לא אנחנו זה התפוזים". בסרטון הפרסומת משתתפות נשים בהיריון, אשר צולמו בסיטואציות שונות נהנות מזמנן הפנוי, כשהן מטיילות עם הכלב, רוכבות על אופניים, מבלות בבריכה וכו'.

הרעיון המרכזי אותו מבקשים להעביר באמצעות הקמפיין הוא, "לנו בפרימור יש הרבה זמן לדברים החשובים בחיים, כמו משפחה וילדים – כי את העבודה האמיתית עושים התפוזים".

לדברי יורם אפרתי, מנהל השיווק של חברת "גניר-פרימור", בחרנו השנה לעלות קמפיין בקונספט אחר, 'שיוצא מהקופסא' ומסוגל להפתיע ולחדש קו פרסומות מוכרות ואהובות עד כה. בחרנו בנשים בהריון כי עבורנו הן מסמלות את מהות הפריון, ההבשלה והחיים ואלו ערכים שאנו בהחלט רוצים שיזוהו עם מותג התפוזים הטבעי והסחוט שלנו. פרימור משיקה השנה מספר מיצים חדשים, ועבורנו זה גם סוג של 'לידה' וכיוונים חדשים למפעל.

קרדיטים: מנהל קריאטיב: שחר פילר; צוות קיריאייטיב: אלון חדד, קובי בן ואליד; מנהל פלנינג – ליאור ארן; פלנרית – הלית טימור; סופרוייזר – איתי לוי; מפיקת משרד: מירב צור; חברת הפקה: ראבל; בימאית: נירית ירון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר