קמפיין חדש לקטגוריית על האש של זוגלובק

קמפיין זוגלובק החדש יעלה בטלויזיה לקראת יום העצמאות בסדרת סרטים קצרים המתארים מצבים יומיומיים ורגילים מעולמות תוכן שונים, הבוחנים כל דבר לפי מדד הבשר

זוגלובק מעלה קמפיין פרסום חדש להמשך התמיכה בבשר, עיסוקה העיקרי,
תוך דגש על התשוקה לבשר, טעם ומומחיות במטרה ליצור אפקט הילה על הקטגוריות האחרות. הקמפיין תחת הסיסמא:"אם אין בשר-זה לא שווה דבר"
באמצעות משרד הפרסום מקאן-אריקסון יכלול טלויזיה, קד"מ בחנויות, רדיו ואינטרנט.

קמפיין זוגלובק החדש יעלה בטלויזיה לקראת יום העצמאות בסדרת סרטים קצרים המתארים מצבים יומיומיים ורגילים מעולמות תוכן שונים, הבוחנים כל דבר לפי מדד הבשר ("החמניות של ואן גוך זה בסדר.. רק, חסר בזה בשר.."). זהו קמפיין טלויזיוני ראשון לבוגר ה"אח הגדול" ליאון שניידרובסקי, שיככב בסרטונים לצידם של זוהר בעלול, ננסי ברנדס וסלבה ברזילאי.

במסגרת שינוי ארגוני מקיף שערכה זוגלובק, גובשה אסטרטגיית מותג חדשה, המתמקדת בקטגוריית הבשר, כאשר זהות המותג תהיה סביב פרמטרים של תשוקה לבשר, טעם ומומחיות. מטרת הקמפיין היא לחזק את מעמדה של זוגלובק כחברה מובילה בתחום הבשר ולהשיק את "סדרת הזהב" מ-100% נתח בקר מובחר, הכוללת את המוצרים החדשים: גרנדבורגר זהב וקבב זהב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר