קמפיין טלוויזיה חדש: "טונה סטארקיסט, טעם הוא כל העניין"

חברת טונה סטארקיסט עלתה בקמפיין טלוויזיה חדש תחת הכותרת: "טונה סטארקיסט, טעם הוא כל העניין", ובמסגרתו החברה מקדמת את מגוון מוצריה, תוך הצגת שני המוצרים שהשיקה בשנה האחרונה

חברת טונה סטארקיסט עלתה בקמפיין טלוויזיה חדש תחת הכותרת: "טונה סטארקיסט, טעם הוא כל העניין", ובמסגרתו החברה מקדמת את מגוון מוצריה, תוך הצגת שני המוצרים שהשיקה בשנה האחרונה טונה "לה סלט" – תוספת מוכנה של טונה ורוטב לסלט, ו"מוצר השנה" – "טונה לה-סנדביץ'" המיועד להכנה מהירה של כריכים המבוססים על טונה, לצד המוצר הוותיק "טונה בשמן".

הקמפיין עלה לכשבועיים. הדגש בו הוא על הטעם והאיכות של מוצרי החברה, ומורכב מסרט עיקרי באורך 33 שניות, ובנוסף שלושה סרטונים קצרים, באורך 10 שניות כל אחד.

מירי ליבנה, מנהלת השיווק של המותג, אומרת: "הורדת המכסים על ייבוא מוצרי טונה וכניסת מותגים שונים לשוק הישראלי, יצרה תחרות מוגברת ומלחמת מחירים קשה, אך למרות זאת מחקרים מצביעים על העדפתם של צרכנים את מותג "סטארקיסט" בגלל הטעם ואיכות מוצרי הטונה".

לאתר טונה סטארקיסט

צילום ניר עצמון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר