fbpx

קמפיין טלוויזיה לג'אמפ אייס טי בכ- 3.5 מיליון ש"ח

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב, עולה בערוצים 2, 10, ו- 24 למשך שבועיים ,ולאחר מכן לשבוע נוסף. במקביל ייערך דיול בלמעלה מ– 40 סניפי רשתות ברחבי הארץ, בהם יוצעו טעימות של המשקה החדש
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

טמפו, יצרנית ומשווקת המותג ג'אמפ, עולה בקמפיין פרסום טלוויזיוני תחת הסיסמה ג'אמפ – אנרגיה טובה, להשקת ג'אמפ Ice T, תה קר בשלושה טעמים: אפרסק, תפוח ולימון.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב, עולה בערוצים 2, 10, ו- 24 למשך שבועיים ,ולאחר מכן לשבוע נוסף. במקביל ייערך דיול בלמעלה מ– 40 סניפי רשתות ברחבי הארץ, בהם יוצעו טעימות של המשקה החדש.

הסרטון, בן 30 שניות מציג מסיבת בריכה לא שגרתית המתרחשת בשעות הערב בה מבלים צעירים, חוגגים ונהנים באמצעות משחק התזות ג'אמפ Ice T מאקדחי ענק בצורת בקבוקי המשקה המרענן. הסרט מגלם בתוכו את ערכי המותג: חדשנות, אנרגיה טובה, כיף ורעננות לא שגרתיים, המאפיינים את סידרת ג'אמפ ואת סידרת ה- Ice T.

במקביל, יעלה קמפיין ברשתות חברתיות הכולל פרסומות, באנרים ותחרות נושאת פרסים. היקף הקמפיין כולו מוערך בכ– 3.5 מיליון ש"ח.

קרדיטים:
ג'אמפ:
שולי אביבי – מנהלת שיווק תחום בריאות בטמפו
עומר יגל – מנהל מותג ג'אמפ בטמפו

גליקמן נטלר סמסונוב:
יגאל שמיר – סמנכ"ל קריאייטיב
נועם ליזרוביץ – מנהל לקוחות
ליאת יוצר – תקציבאית
דודי בן סימון – ארט
נועם פתחי – קופ
יובל גרופי – מנהל אסטרטגי
מירי סלהוב מודעי – מפיקה
חברת הפקה – פארדיסו

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

כתבו תגובה