קמפיין לאכילה בריאה יותר הושק בבריטניה

הקמפיין הושק בתחילת ינואר 2012 בסיועו של השף המפורסם איינסלי הריסון, שפיתח ארוחות מזינות ובריאות למשפחה בת ארבע נפשות, שאת חבילת החומרים מהן ניתן להכין אותם, ניתן לרכוש בסופרמרקטים ב- 5 ליש"ט

רשת מזון משמעותית בבריטניה הודיעה על הפסקת השתתפותה בקמפיין עם משרד הבריאות שם שנועד לקדם אכילה בריאה יותר. כך מדווח TRENDS – הידיעון המקוון למגמות שיווקיות.

משרד הבריאות הבריטי פרסם בהודעה לעיתונות כי שלוש הרשתות ASDA, Aldi ו- Co-operative Food הצטרפו לתוכנית הקרויה Change4Life בכך שהציעו ירקות, פירות ויוגורט דל שומן בהנחות משמעותיות.
אך מתברר כי רשת ALDI הגרמנית לא רק שלא הצטרפה, אלא טענה כי מחיריה זולים בכל יום (EDLP) ואין לה כל כוונה להוריד מחירים.

ההודעה נעשתה באמצעות נציגת האופוזיציה מטעם מפלגת הלייבור, שאמרה כי ממשלת בריטניה מטעה את הציבור, שכן תקציב הבריאות הציבורית קוצץ במחצית, וכי הקמפיין אינו אלא כסות לכך.

הקמפיין הושק בתחילת ינואר 2012 בסיועו של השף המפורסם איינסלי הריסון, שפיתח ארוחות מזינות ובריאות למשפחה בת ארבע נפשות, שאת חבילת החומרים מהן ניתן להכין אותם, ניתן לרכוש בסופרמרקטים ב- 5 ליש"ט.

במסגרת הקמפיין יחולקו לציבור הרחב 4 מיליון ספרי מתכונים. משרד הבריאות חקר ומצא כי בחלק גדול מהמשפחות, ארוחת הערב מורכבת מכריך בלבד, ולא מארוחה מאוזנת הכוללת את המרכיבים התזונתיים הדרושים.

פרשנות העורך שמחה סיגן: משרד הבריאות הבריטי פועל עתה תחת קיצוצי תקציב חריפים ביוזמתו של ראש הממשלה דייויד קמרון, כדי למנוע הידרדרות כלכלית של המשק. היוזמה לקמפיין בסיוען של רשתות המזון, היא דוגמא לשילוב נכון בין הסקטור הפרטי לציבורי, כדי לפתור בעיה כאובה.

פורסם ב- TRENDS – הידיעון המקוון למגמות שיווקיות
www.trends-news.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר