קמפיין למותג אבסולוט וודקה לקראת הסילבסטר עם אבסולוט רוק – מהדורה מיוחדת לאספנים

אבסולוט מהדורת הרוק היא אריזת אספנות במהדורה מוגבלת של כ- 3.6 מיליון בקבוקים בכל העולם

חברת הכרם, יבואנית ומשווקת יין ואלכוהול המובילה בישראל, יוצאת בקמפיין רחב היקף למותג אבסולוט וודקה תחת הסלוגן: In an absolute world you rock בעולם אבסולוטי אתה עם הלהקה, ומציגה בישראל את אבסולוט רוק, מהדורת אספנים מיוחדת לקראת הסילווסטר כמחווה לעולם הרוק'נרול. הבקבוק עטוף בשמלת עור ומעוטר בניטים.

לדברי רונית אבנר אפשטיין, סמנכ"לית שיווק בחברת הכרם: "אבסולוט החלה לפני כשלוש שנים מסורת של מהדורות מוגבלות לאספנים לקראת הסילווסטר, מהלך שמוכיח את עצמו כהצלחה גדולה מאוד בישראל וברחבי העולם. אנו צופים שהמהדורה החדשה "תיעלם" מהמדפים תוך חודש אחד עד חודשיים".

אבסולוט שיתפה פעולה מספר פעמים בעבר עם עולם המוזיקה, ואבסולוט מהדורת הרוק היא דרך נוספת לחגוג את הרוק'נרול. אבסולוט מהדורת הרוק היא אריזת אספנות במהדורה מוגבלת של כ- 3.6 מיליון בקבוקים בכל העולם. מהדורות קודמות מבית אבסולוט כוללות את אבסולוט מסקרייד (נשף מסכות) אבסולוט דיסקו, אבסולוט בלינג בלינג ואבסולוט מיני בר (פופ אפ).

הקמפיין כולל פרסום במגזינים, אינטרנט, שלטי חוצות, קמפיין בארים ומועדונים (של "לעומק התודעה"). בנוסף, מעצב מטעם "הכרם" יעצב כ- 50 חנויות אלכוהול ברחבי הארץ.

בקמפיין אינטראקטיבי באינטרנט, שעולה בימים אלה לרשת, יכולים הגולשים להפוך לכוכבי רוק ולהופיע מול קהל וירטואלי בקליפ ברוח הקמפיין, אותו יוכלו להעביר לחברים. ואף לזכות בכניסה לאירוע אבסולוט רוק בו יעלו ויופיעו אגדות הרוק הישראלי להקות משינה ורמי פורטיס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר