קמפיין פרסום חדש לביסלי בטעם ברבקיו ובטעם גריל

הקמפיין, העולה ב- 1 לינואר באמצעות גלר נסיס, יעלה בטלוויזיה בהיקף כספי של 3 מליון ש"ח ומקדם את המבצע ביסלי מחלק לפטופ כל שעתיים

ביסלי ברבקיו וביסלי גריל מגיעים פעם נוספת לטלוויזיה והפעם בעיצומו של אירוע חבלני, כדי לפרק את העצבים של חבלן המפרק הפצצה.

הקמפיין, העולה ב- 1 לינואר באמצעות גלר נסיס, יעלה בטלוויזיה בהיקף כספי של 3 מליון ש"ח ומקדם את המבצע ביסלי מחלק לפטופ כל שעתיים.

זהו הקמפיין השני שבו מופיעות דמויות ביסלי – ברבי וגריל, דמויות תלת מימדיות ובעלות זהות מובחנת וקול. את הדמויות מדבבים אודי גוטשלק וציון ברוך.

סרטון הטלוויזיה מתאר סצנה דרמטית, בה סוכן מנסה לנטרל פצצה מתקתקת, כששותפו מזמזם בלי הפסקה את הג'ינגל הקליט והוותיק של המבצע: "לפטופ של LG כל שעתיים". הסוכן המרוכז מתעצבן, הפצצה עומדת להתפוצץ, ומי מגיע לנטרל את העצבים ולהציל את המצב? גריל וברביקיו כמובן. גריל מנטרל את הפצצה, ברבי מחלק ביסלי, והעצבים מתפרקים.

הסרטון משתמש בטכניקה של מסכים מפוצלים בסגנון הסדרה "24", להעצמת המתח, הדרמה והעצבים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר