קמפיין פרסום חדש לוודקה חורטיצה בהיקף של 1.5 מיליון ש"ח

חברת א.ג.ת.ד, יבואנית ומשווקת וודקה חורטיצה בישראל, העלתה קמפיין פרסום בהיקף של 1.5 מיליון שקל באמצעות "מומה פרסומאים".

הקמפיין כולל סרטון פרסומת בערוצי הטלוויזיה המסחריים, פרסום על גבי אוטובוסים בערים המרכזיות, באינטרנט, ובתחנות הרדיו האזוריות.

הסיסמה המובילה היא ULTIMATE PERFECTION (איכות ללא פשרות) המעידה על טיב המוצר, תוך הישענות על המוזרות הפונטית של השם "חורטיצה".

וודקה חורטיצה הינה וודקה פרימיום אוקראינית כשרה, המיובאת בבקבוק בעל עיצוב קלאסי עם פקק פטנט בעל שני יתרונות: הפקק הינו חד-כיווני ואינו מאפשר מזיגה אל תוך הבקבוק, מה שמבטיח שתיית וודקה נקייה ללא חשש למהילת המשקה. היתרון השני הינו הסגר הסיבובי לפתיחה וסגירה קלה של הבקבוק ומזיגה נוחה.

לדברי מנהל השיווק, סטאס פרבמן" "שוק וודקות הפרימיום בישראל נמצא בהתרחבות מתמדת. בעקבות כך עולה קמפיין הפרסום שנועד להציג בפני הקהל הישראלי את וודקה חורטיצה כוודקה איכותית בין המובילות באירופה ובישראל".






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה