קמפיין פרסום חדש ל"יקב תבור" בהיקף של 400,000 שקלים

הסיסמה המובילה: "יקב תבור – לטעום את ההבדל". הקמפיין ימשיך ויחזק את התדמית היוקרתית והאיכותית של כל סדרות "יקב תבור"

"יקב תבור" יוצא לקראת פסח בקמפיין רחב היקף בהיקף של כ-400,000 שקלים.
הקמפיין יכלול שילוט חוצות, מודעות בעיתונות הכתובה, בעיתונות האינטרנט וכן דיילות בחנויות היין.
הסיסמא המובילה: "יקב תבור – לטעום את ההבדל".

לדברי רונן אבישר, משנה למנכ"ל IBBL-SPIRIT המחזיקה בשליטה ביקב תבור: "עם הגידול המשמעותי של מכירות היקב בכלל, ושל סדרת "תבור אדמה" המבוקשת, אנו יוצאים בגל פרסום לחיזוק הבידול ותפיסת האיכות של יינות היקב, הקמפיין פונה לקהל רחב יותר של צרכנים חובבי יין המחפשים ביטחון של "יין טוב מבית טוב", תוך דגש על טעם ואיכות ללא פשרות".
הקמפיין ימשיך ויחזק את התדמית היוקרתית והאיכותית של כל סדרות "יקב תבור".

על הקמפיין אחראי משרד: "גרפיק דיזיין", והוא יעלה למשך 3 שבועות.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר