קמפיין פרסום למותג הוויסקי האירי בושמילס בחצי מיליון ש"ח

הקמפיין, שהינו חלק מקמפיין עולמי ראשון, יכלול שילוט חוצות ומודעות בעיתונות הכתובה. הקמפיין ילווה בפעילות קד"מ רחבת היקף באמצעות חברת פרומרקט, שבמסגרתה יזכו כ-100 ברמנים בנסיעה לאירלנד לחגיגות ה-400

חברת IBBL-SPIRIT מעלה קמפיין חדש ל"בושמילס" – מותג הוויסקי האירי – בהיקף של חצי מיליון ש"ח.

הקמפיין, שהינו חלק מקמפיין עולמי ראשון, יכלול שילוט חוצות ומודעות בעיתונות הכתובה. הקמפיין ילווה בפעילות קד"מ רחבת היקף באמצעות חברת פרומרקט, שבמסגרתה יזכו כ-100 ברמנים בנסיעה לאירלנד לחגיגות ה-400.

הסיסמא המובילה של הקמפיין היא IRISH at its BEST.
הקמפיין יעלה במהלך פברואר, ויימשך עד סוף חודש מרץ.


מותג הוויסקי האירי בושמילס עומד לחגוג כמו שרק האירים יכולים לחגוג: ב-20 באפריל ימלאו 400 שנה למתן רישיון הזיקוק המקורי.
מעט מותגי וויסקי, אם בכלל, יכולים להשתוות למורשת הזיקוק הקיימת בכפר קטן זה השוכן לחופה הצפוני של אירלנד. בושמילס שומרים על סוד ההצלחה שלהם מכל משמר. אבל, כיאה לאירוע מסדר גודל כזה, 2008 תהיה השנה בה נזכור מדוע יצאו לכפר האירי הקטן מוניטין של 'אירלנד במיטבה'.

ריכוז עובדות על יובל ה-400 למתן הרישיון לזיקוק ב-1608:
בשנת 2008 יחגגו בבושמילס את יום השנה ה-400 למתן הרישיון המלכותי לזיקוק וויסקי. רישיון מקורי זה לזיקוק הוא התיעוד הרשמי הראשון אודות ייצור וויסקי בבושמילס. בימים ההם הייתה זו עדות למוניטין ממנו נהנו מזקקי הוויסקי המקומיים בשל איכות הוויסקי שייצרו. היום זוהי מחווה למסורת הייחודית והרציפה של זיקוק וויסקי במקום, הממשיכה להתקיים במזקקת בושמילס העתיקה.

סביבות המאה השישית – התחיל השימוש במונח "uisce beatha". המקור של המילה נעוץ בשפה הגאלית, ומשמעותה "מי החיים". משקה אלכוהולי זה זוקק כבר מאות שנים לפני 1608.

תחילת המאה השבע-עשרה – כפר התחיל להיווצר סביב לטחנות מים (watermills) על גדות הנהר "בוש", ועד מהרה כונה המקום "בושמילס".

20 באפריל 1608 – המלך ג'יימס הראשון העניק רישיון זיקוק וויסקי למחוז, שכיום כולל את הכפר בושמילס ובימים ההם נקרא The Rowte.

· בעוד שמזקקות פיראטיות ייצרו uisce beatha במשך תקופה ארוכה, הרישיון משנת 1608 הנו עדות ברורה למוניטין מהם נהנה אזור בושמילס הודות לאיכות הוויסקי שיוצר שם.
· העדות המוקדמת ביותר במסמכים היסטוריים אודות מיקום המזקקה בבושמילס באתר הנוכחי שלה הם משנת 1743. מסמכים היסטוריים אודות זיקוק באזור זה עתיקים אף יותר.
· כיום, מזקקת בושמילס היא עדיין המזקקה ההיסטורית היחידה הפועלת באופן מלא באירלנד.
· בתקופה מסוימת היו יותר מ-1200 מזקקות חוקיות רשומות באירלנד, אך מזקקת בושמילס היא היחידה ששרדה.

1612 – השמועה מספרת שראש עיריית לונדון, סיר וויליאם קוקיין, מכר חלק מאדמותיו כדי לממן יבוא של וויסקי בושמילס.

1784 – מזקקת בושמילס הישנה נרשמה כחברה. מערכת הזיקוק הדודי שלה הייתה לאחר מכן לסמלה המסחרי.

חגיגה של 400 שנות ייצור וויסקי אינה סתם אירוע, לכן תציע החברה מגוון אירועים ויוזמות:
פרסום בושמילס 400 – הקמפיין העולמי הראשון זה 400 שנה עבור בושמילס מעביר את רוח המותג ואת התכונות המיוחדות של המותג שלנו בהומור וקסם האופייניים לאירים.

ערים תאומות עם בושמילס (לשוק ארה"ב) – הזדמנות לצרכנים להסכם ברית ערים תאומות עם בושמילס, אך רק אם עירם תפגין את הרוח האמיתית של בושמילס.

מסלול בושמילס – לקוחות, התקשורת וצרכנים ברי מזל מכל העולם יוזמנו להצטרף למסלול בושמילס, מדבלין עד בושמילס, מסע תגליות של שלושה ימים המעניק חוויה של אירלנד במיטבה… עם המדריך המנוסה ביותר באירלנד.

בושמילס 1608 – וויסקי בהוצאה מוגבלת המיוצר בידי המזקק הראשי של בושמילס, קולום אגן, המזוקק מ'מאלט גבישי' לטעם חלק במיוחד. הזדמנות נוספת לכל חובבי בושמילס להיכנס לרוח החגיגה.

Bushmills.com – שנה מיוחדת ראויה לאתר מיוחד ברשת; החברה מציגה את אתר בושמילס החדש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר