קמפיין פרסום למותג עץ הזית של שמן ולסדרת השמנים החדשה המועשרת בויטמין E

כחלק מההשקה מחדש למותג, עודכן לוגו "עץ הזית", ועוצבו השפה הגרפית של האריזה והתוויות

מהלך מיתוג מחדש למותג עץ הזית צובר מתקיים מזה כחודש ימים, ומהווה חלק מהמהלך האסטרטגי הכולל בחברה.
עתה יוצא לדרך מסע פרסום למותג ולסדרת השמנים החדשה המועשרת בויטמין E, תחת הכותרת: "עץ הזית – מכניסים שמחה לאוכל".

עץ הזית הינו המותג הותיק והמוביל בקטגוריית השמנים בארץ ועל אף שהוא מצליח לשמור על מעמדו במהלך כל השנים, החברה מתכננת לחזק את מעמדו כמותג המוביל בקטגוריה.
כחלק מההשקה מחדש למותג, עודכן לוגו "עץ הזית", ועוצבו השפה הגרפית של האריזה והתוויות.

מסע הפרסום הוא מבית היוצר של משרד הפרסום רגב-קויצקי.
הקמפיין ממחיש כיצד השמן מכניס חיים ושמחה לאוכל – וגם לחיים שלנו. הביטוי לכך בסרטון הוא באמצעות מאכלים שונים שקופצים מעצמם לקצב מוסיקה עדכנית בסיטואציות שונות.

הקמפיין יתבצע בטלוויזיה, בשילוט חוצות, בבתי הקולנוע ובנקודות המכירה.

קרדיטים:
מנהל קריאייטיב: איתי הרמן
ארט דיירקטורית: נירית זר אביתר
מנהל לקוחות: גדי חייט
סופרוויזרית: ליהיא רון
תקציבאית: לימור כהן
מפיק משרד: אשר בן זאב
חברת הפקה: אוג הפקות
במאי: ליאור הרלב
מוסיקה: דני רייכנטל



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר