רשת המסעדות אגאדיר, יוצאת בקמפיין פרסום, לרגל השקת מנת הדגל החדשה שלה, ה"אנגוס". הקמפיין הופק על-ידי משרד המיתוג "MOO&AR" – מוגרבי & ארנלדס, בהשקעה של 500,000 שקל, כולל פרסום חוצות, רדיו ופירנט, וימשך כחודש.
במסגרת הקמפיין יודגשו הערכים של המבורגר האנגוס החדש של הרשת, העשוי מ- 100 אחוז בשר אנטריקוט, תוך שימוש בביטוי הנפוץ בקרב צעירים – "אין דברים כאלה". האות N המופיעה תדיר בשלטי חוצות בערים מרכזיות משמעה, "אין אין אין דברים כאלה".