fbpx

קמפיין קיץ למאסטר קפה – קפה קר בפחיות

הקמפיין עולה באינטרנט ובשילוט חוצות במהלך חודש אוגוסט תחת הסיסמה: "מאסטר קפה- קפה קר מזג", באמצעות משרד הפרסום "לעומק התודעה" המתמחה בפרסום ושיווק לצעירים גילאי 18-35
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

חברת אדיר סחר, המתמחה בייבוא, שיווק והפצה של מותגי נישה בתחום המשקאות, יוצאת בקמפיין קיץ ל"מאסטר קפה"- קפה קר בפחיות, ומדווחת על השקעה של כ- 800,000 ₪ בקמפיין.

הקמפיין עולה באינטרנט ובשילוט חוצות במהלך חודש אוגוסט תחת הסיסמה: "מאסטר קפה- קפה קר מזג", באמצעות משרד הפרסום "לעומק התודעה" המתמחה בפרסום ושיווק לצעירים גילאי 18-35.

מותג "מאסטר קפה" הושק בארץ ב- 2003 כסדרה של שלושה טעמים: לטה, קולומביאני וטירמיסו.
עם צמיחת תרבות צריכת קפה קר בחנויות הנוחות, מאסטר קפה הפך לדברי החברה למשקה המוביל בקטגוריית הקפה הקר בפחיות.

בין המותגים אותם משווקת אדיר סחר: סאפה, איילנד, מאסטר קפה וגוארנה אנטרקטיקה. לחברה מערך הפצה המתמחה בשוק הקר ובצריכת האימפולס. מוצרי החברה משווקים בחנויות הנוחות, קיוסקים, חדרי כושר, בסיסי צה"ל, וכן ברשתות השיווק.

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

כתבו תגובה