קמפיין רשת של BBB: בורגר טריפ 2 עם דנה פרידר

במסגרת הסדרה שצולמה בניו יורק מאתרת פרידר את ההמבורגרים המעניינים ביותר שיוצעו כמנות ספיישל במסעדות הרשת

דנה פרידר נשלחה לניו יורק, העיר הקולינרית המזוהה יותר מכל עם המאכל האמריקאי המובהק - המבורגר. צילום שי פרנקו
דנה פרידר נשלחה לניו יורק, העיר הקולינרית המזוהה יותר מכל עם המאכל האמריקאי המובהק - המבורגר. צילום שי פרנקו

רשת ההמבורגרים BBB עולה בקמפיין חדש תחת הסלוגן "בורגר טריפ – מגלים את אמריקה". הקמפיין, בהיקף מדווח של כ- 2.5 מיליון ₪ ובכיכובה של השחקנית דנה פרידר, כולל סדרת סרטוני רשת של שלושה פרקים, בהם מתעדת דנה פרידר את חיפושיה בניו יורק אחר ההמבורגרים השווים בעיר. שלושת ההמבורגרים שנמצאו כטובים ומעניינים ביותר יחשפו בסדרת הרשת, ובמקביל יוצעו לסועדים במסעדות רשת BBB במהלך החודשים אוקטובר – דצמבר 2018.

סדרת סרטוני הרשת תעלה במחצית חודש אוקטובר בטלוויזיה, ברשתות החברתיות ובאתרי אינטרנט, זאת לצד פעילות קד"מ במסעדות הרשת. הסדרה עולה לאוויר זו השנה השנייה ברציפות, לאחר שבשנה שעברה זכתה הסדרה בה חיפשה פרידר את ההמבורגר המושלם בבירות אירופה, זכתה להצלחה.

דנה פרידר ואילן פנחס בפעולה. צילום שי פרנקו
דנה פרידר ואילן פנחס בפעולה. צילום שי פרנקו

אילן פנחס, סמנכ"ל רשת BBB, אומר: "לאור הצלחת 'בורגר טריפ 1', החלטנו גם השנה להמשיך באותו קונספט ולשלוח את דנה פרידר לניו יורק, העיר הקולינרית המזוהה יותר מכל עם המאכל האמריקאי המובהק – המבורגר. דנה ביקרה בשלוש מסעדות המבורגר מיוחדות שנבחרו לאחר תחקיר מעמיק, ואנו שמחים להציע את הגרסאות הישראליות של המנות המיוחדות לקהל הלקוחות שלנו במרוצת החודשים הקרובים ב- 30 מסעדות הרשת בפריסה ארצית".

קרדיטים: סמנכ"ל שיווק קבוצת BBB – שרון שפירא, מנהלת שיווק BBB – מאיה בר טל, סטודיו מיתוג ופרסום-  איידיאה IDEA, משרד הפרסום The Box: מנכ"לים משותפים – בועז פסקו, תומר גדרון, מנהל קריאייטיב – גיל קציר, קריאייטיב – שרה לב פלאם, עידן בלום ואורון אוחנה, סופרוויזר – שי כהן- תם, תקציבאי – תומר כהן, מפיקה אחראית – רייצ'ל דויטש בר אור, מפיקים בפועל – זואה הפקות, במאי – יפתח חוצב, צלם – לאל אוטניק

 






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה