קמפיין שיווקי לבירה סטלה ארטואה ב- 2 מיליון ₪

הקמפיין יעלה תחת הסיסמא: Perfection has its Price באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי

בהמשך להשקת המותג סטלה ארטואה לפני כחודשיים,עולה מבשלות בירה ישראל בקמפיין שיווקי בהשקעה של 2 מיליון ₪ תחת הסיסמא:
Perfection has its Price.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, יעלה ברדיו, בעיתונות הכתובה, באינטרנט, ובגלויות שיופצו בפאבים ובמועדונים.

המהלך ממשיך את המיצוב הבינלאומי של סטלה ארטואה, המתייחס גם למחיר הבירה המהווה ערבות לאיכותה.

שוק בירות סופר פרימיום בישראל נמצא בתנופה בתקופה האחרונה.
בשנת 2004 חל גידול של 25% במכירות בירות סופר פרימיום.


קרדיטים

– משרד פרסום: שלמור אבנון עמיחי/Y&R
· מנהל קריאייטיב ראשי: גדעון עמיחי
· מנהל קריאייטיב: צור גולן
· צוות קריאייטיב: עמית גל, יניב אביטל, אורן ורמוס, גלית עטיה.
· מנהלת מחלקת פלנינג ואסטרטגיה: טלי קשטן
· פלנר: יהורם דוידי
· סופרוויזר: אדם אבנון
· תקציבאי: נמרוד אקרמן

אינטרנט:
:Y&R INTERACTIVE
· מנכ"ל: ערן גפן
· מנהל קריאייטיב: משה קרסיק





כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר