קמפיין של אסם למהדורה מיוחדת של "ביסלי גול"

הקמפיין, אשר הופק על-ידי משרד הפרסום פובליסיס אריאלי, פונה בשפתו ובסגנונו לקהל הצעירים, להם מיועד המוצר ומבוסס על הדמויות המוכרות של ביסלי – גריל וברביקיו, אליהן מצטרפת הפעם דמות חדשה, מבית היוצר של ג'טיקס: נער צעיר חובב כדורגל

אסם העלתה קמפיין אנימטורי לחטיף הביסלי החדש – "ביסלי גול", אשר מושק במהדורה מיוחדת לרגל פתיחת טורניר הכדורגל הגדול בעולם לבנים ובנות, גביע ג'טיקס ביסלי 2006.

הקמפיין, אשר הופק על-ידי משרד הפרסום פובליסיס אריאלי, פונה בשפתו ובסגנונו לקהל הצעירים, להם מיועד המוצר ומבוסס על הדמויות המוכרות של ביסלי – גריל וברביקיו, אליהן מצטרפת הפעם דמות חדשה, מבית היוצר של ג'טיקס, בדמותו של נער צעיר חובב כדורגל.

הנער הינו הדמות שנבחרה להוביל את גביע ביסלי ג'טיקס על כל שלביו, כשבסרט הוא הופך לדמות אנימטורית, על-מנת לחבור לעולמם של גריל וברביקיו. דמותו גם מופיעה על-גבי אריזת ה"ביסלי גול".

בקמפיין החדש רואים אמא מסיימת להכין עוגת קצפת עשירה כשלפתע בנה חובב הכדורגל – "ילד הביסלי ג'טיקס" – אשר החליט לערוך אימונים בסלון, "מנחית" את הכדור ישר לתוך העוגה. האם הנרגזת שולחת את הבן בכעס לריתוק בחדרו והוא נכנס כולו עצוב לחדר ומבין שהוא "הסתבך בענק" ושהחגיגה נגמרה. אך לפתע הוא שומע קולות ומגלה שבמראה מופיעות הדמויות המצוירות של גיבורי ביסלי – ברביקיו וגריל לבושות במדי כדורגל.
הדמויות מושכות אותו אל עולמן המצויר, והילד הופך גם הוא לדמות אנימטורית המצטרפת אל השניים למגרש הכדורגל בסלון ביתם. בסלון זה ניתן לשחק כדורגל, לבעוט ולהשתולל ללא חשש ודאגה. כך פורצת החבורה במשחק כדורגל מהנה, תוך שהיא בועטת את הביסלי גול לכל עבר וקוראת בשמחה "בסרט מצויר הביסלי לא נגמר אף פעם…איזה גול, איזה גול, איזה גול….".

הקמפיין יימשך כשלושה שבועות בערוצים 2, 10, 24 ובאינטרנט.

גביע ג'טיקס ביסלי 2006 – טורניר הכדורגל לילדים (בנים ובנות בגילאי 10-12) הגדול בעולם, יתקיים במקביל בעשרות מדינות בעולם. ג'טיקס רואה את פרויקט הגביע כפרויקט חברתי חוצה גבולות, שמטרתו קידום ועידוד תחרות ספורטיבית עממית, המבוססת על הגינות ומתן הזדמנות שווה בין מגזרים ומינים. הקבוצות הזוכות יטוסו לתחרות העולמית של ג'טיקס במינכן במקביל למשחקי המונדיאל.

קרדיטים:
אסם:
מנהלת שיווק חטיבת החטיפים: זהבה מרטונוביץ'
מנהלת מותג: דנה אלון
פובליסיס אריאלי:
מנהל קריאטיב: מולי הלפמן
ארט: כרמון פלד
קופי: שחר קיקוס
סמנכ"ל לקוחות: מיכל צרפתי אפרת
מפיקת משרד: שגית אשכנזי
סמנכ"ל אסטרטגיה: עטרה בילר
פלנרית: מיכל עובדיה- אטיה
סופרוויזר: כרמית ריבלר
תקציבאית: עירית עציון
חברת הפקה:
גוסטבו הפקות

בימאי: קובי חביה
אנימציה – פיצ'י פוי




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר