קמפיין של גלר נסיס ב- 3 מיליון ש"ח לפאנטה מלון

טעם המלון נבחר לאחר בדיקת כ-40 טעמים, ונמצא כאטרקטיבי ביותר בקרב קהל היעד. כמו כן זכה פאנטה מלון לציונים גבוהים במבחני טעימה שערכה החברה בקרב כלל הגילאים

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) מוציאה לשוק את פאנטה מלון, ומלווה זאת בקמפיין שהופק באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס בעלות של כ- 3 מיליון ₪

טעם המלון נבחר לאחר בדיקת כ-40 טעמים, ונמצא כאטרקטיבי ביותר בקרב קהל היעד. כמו כן זכה פאנטה מלון לציונים גבוהים במבחני טעימה שערכה החברה בקרב כלל הגילאים.

דורון ארד, מנהל מותג פאנטה, אומר: "הטעם החדש הינו חלק מתהליך המיצוב החדש של פאנטה – "פאנטה צוחקים איתך".טעם המלון מתקשר בקרב קהל היעד לקונספט החדש של המותג המציע לאמץ גישה מחוייכת לחיים ומציאת החיובי, המצחיק והמשעשע בכל מצב. כמו כן מצאנו כי טעם המלון נתפס כטעם האהוב של הקיץ".

קמפיין פאנטה מלון:
במסגרתו סרטון המשך לסדרת "חוקי פאנטה" המראים באופן הומוריסטי כיצד הצחוק גורם תמיד למשהו טוב לקרות. כמו כן יכלול הקמפיין שילוט חוצות ופעילות קד"מ ברוח הקיץ באילת.

פאנטה מלון מצטרף לטעם נוסף שהושק לאחרונה – פאנטה אשכוליות ודיאט פאנטה אשכוליות.

קרדיטים:
מנהל מותג פאנטה: דורון ארד
משרד פרסום: גלר נסיס
סמנכ"ל קריאייטיב: רוני שניידר
מנהלת קריאייטיב: קרן קי
מנהלת לקוחות: נועה גוברמן
ארטדירקטור: אסף לופו
קופרייטירית: הילי ברוק
מפיקה: יפית כדורי
תקציבאית: ענבל בן הרוש
במאי: רני כרמלי
חברת הפקה: קדישזון
רכש מדיה: קראט מדיה 1

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר