קנור במהלך "שף בבית" לבישול ל-200 משפחות

עד סוף פברואר קונים ממוצרי קנור המשתתפים במבצע ב-29.90 ₪ ומעלה, ונרשמים למבצע באמצעות אתר האינטרנט של קנור או באמצעות הטלמסר. בכל יום תתקיים הגרלה בה יוגרלו 5 זוכים מרשימת הקונים היומית שנרשמו. בסך הכל יזכו 200 משפחות

קנור, המותג הקולינרי מבית יוניליוור, יצא במבצע וקמפיין "שף בבית", במסגרתו יזכו 200 משפחות בשף שיבשל בביתן ארוחת גורמה, המשלבת את מוצרי המותג. בכל יום חמישה זוכים.

במסגרת המבצע שיימשך עד סוף פברואר 2012, יוגרלו בין הרוכשים ממוצרי קנור בסכום של 29.90 ₪ שישתתפו במבצע, ארוחות גורמה ביתיות, אשר יבושלו בבתי הזוכים על ידי שף מקצועי מטעם קנור. הזוכים יוכלו לבחור את הארוחה המועדפת עליהם מתוך 4 תפריטים ב-4 סגנונות מוצעים: איטלקי, דיינר אמריקאי, אסיאתי ומזרח תיכוני.

במבצע משתתפים עשרות מוצרי קנור ממגוון קטגוריות: מרקים עשירים, מרקי נמס בכוס, מרקי תיבול, צירי בישול, תיבוליות, תערובות תיבול לעוף, רטבים לבישול, תבשילים ועוד.

המבצע מלווה בקמפיין באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, המציג סיטואציה מחיי משפחה ישראלית, במסגרתה מסייע ה"שף של קנור" לאמא לבשל במהירות ובקלות ארוחה לבני משפחתה למורת רוחה של החמות.
בקמפיין מככב איידן קוק, "השף המיתולוגי" של קנור, אשר חוזר אל המסך הישראלי לאחר כעשר שנים. קוק גילם בתחילת שנות התשעים את השף בפרסומת הישראלית ל"קנור", והפך לאייקון המזוהה עם המותג.
הקמפיין בערוצים 2, 10, 24 .

מנגנון המבצע: עד סוף פברואר 2012, קונים ממוצרי קנור המשתתפים במבצע ב-29.90 ₪ ומעלה, ונרשמים למבצע באמצעות אתר האינטרנט של קנור או באמצעות הטלמסר. בכל יום תתקיים הגרלה בה יוגרלו 5 זוכים מרשימת הקונים היומית שנרשמו. בסך הכל יזכו 200 משפחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר