קנור בקמפיין חדש למרקי "לאכול בצבעים"

הצגת הסדרה תלווה בקמפיין באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, שיכלול פרסום בטלוויזיה שהינו התאמה מקומית לקמפיין הבינלאומי שיעלה במהלך השנה הקרובה בעשרות מדינות שונות. סרטוני הטלוויזיה, תחת הסיסמא "לאכול בצבעים", מציגים את הצבעוניות והעושר שבטבע, באמצעות שפע של ירקות צבעוניים

כחלק מאסטרטגיית הויטליטי של החברה מציגה קנור סדרת מרקים לאכול בצבעים, המבוססת על ירקות בצבעים שונים, ומסייעת לצרכנים להכיר ביתרונות של תזונה צבעונית ומגוונת.

הצגת הסדרה תלווה בקמפיין באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, שיכלול פרסום בטלוויזיה שהינו התאמה מקומית לקמפיין הבינלאומי שיעלה במהלך השנה הקרובה בעשרות מדינות שונות. סרטוני הטלוויזיה, תחת הסיסמא "לאכול בצבעים", מציגים את הצבעוניות והעושר שבטבע, באמצעות שפע של ירקות צבעוניים.

בנוסף יכלול הקמפיין פרסום בעיתונות, שילוט חוצות צבעוני וייחודי בכל רחבי הארץ ושלט ענק על גבי קיר בכביש איילון, אף הם בהתאם לשילוטים שילוו את הקמפיין הבינלאומי.
כמו כן תתקיים הטעמה של מוצרי הסדרה בנקודות המכירה במשך 5 שבועות.

סדרת המרקעים החדשה כוללת 5 מרקים בצבעים שונים,והינה חלק ממהלך בינלאומי של קנור אשר יוצג ב- 33 מדינות, כאשר ישראל הינה מבין 5 המדינות הראשונות בהן מושק המהלך.

כל אחד ממרקי סדרת לאכול בצבעים קרוי על פי הצבע השולט בו – מרק אדום, מרק כתום, מרק לבן, מרק ירוק, ומרק צהוב. בכל מרק לפחות שלושה ירקות מאותו הצבע העשירים ברכיבים תזונתיים.

מרקי הסדרה פותחו על בסיס ירקות, ללא חומרים משמרים, צבעי מאכל ומונוסודיום גלוטמט, ומכילים ויטמין C ממקור טבעי וסיבים תזונתיים. במבחני טעימה שערכה החברה במהלך פיתוח הסדרה, זכו המרקים לציונים מצוינים וגבוהים מהממוצע לקטגוריה.

כחלק מתמיכה במהלך, יצרה יוניליוור ערכה מיוחדת עבור ציבור הדיאטניות שמטרתה לסייע להן בעידוד לקוחותיהן לצריכת פירות וירקות כחלק מתפריט בריא. הערכה כוללת צלחת ייחודית הממחישה את השילוב הנכון של ירקות ופירות בארוחה וכן חומר עזר על חשיבות השילוב של תזונה בצבעים אל מול מטופליהם. הערכה תופץ בקרב ציבור הדיאטניות המובילות .

סדרת המרקים לאכול בצבעים כוללת:
מרק צהוב – עם תירס גזר ודלעת במשקל 90 גרם.
מרק אדום – עם פלפל אדום, עגבניות וסלק, במשקל 90 גרם.
מרק כתום – עם גזר, דלעת ובטטה, במשקל 94 גרם.
מרק ירוק – עם אפונה ברוקולי וקישואים, במשקל 76 גרם.
מרק לבן – עם פיטריות ובצל, במשקל 90 גרם.
כל המרקים מתאימים להכנת 4 מנות מרק. כל שיש לעשות הוא להוסיף את תוכן השקית לסיר עם 4 כוסות מים, להביא לרתיחה ולבשל במשך 5 דקות.
מרקי הסדרה מוצעים לצרכן במחיר של 9.50-11.50 שקלים ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות.





כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר