קנור נכנסת לראשונה לקטגוריית שקדי המרק

מותג קנור מחזיק בנתח שוק של 45 אחוז מהשוק הקולינרי בישראל, הכולל מרקי תיבול, מרקי בישול, מרקים נמסים, תבשילים ורטבים לתיבול ולבישול

קנור, המותג הקולינרי המוביל בישראל המשווק על-ידי חברת יוניליוור, נכנס לראשונה לקטגוריית שקדי המרק, ומשיק שקדי מרק קנור, מרכיבים טבעיים בלבד ובהכשר בד"צ.

שקדי המרק של קנור, שפיתוחם ארך למעלה משנה, זכו לציונים גבוהים במיוחד במבחני טעימה שערכה יוניליוור, הודות לפריכות ולטעם טובים יותר משל המתחרה המוביל. שקדי מרק קנור משווקים באריזה שקית עומדת, בעלת מדבקה לסגירה חוזרת.
מחיר המוצר: 9.90 שקל

השקת המוצר תלווה בקמפיין טלויזיה ועיתונות, שיעלה במהלך חודש דצמבר באמצעות משרד ליניאל זינגר DDB, בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון שקל.

יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק, יוניליוור ישראל: " תחום שקדי המרק נאמד בכ- 48 מליון ₪ בשנה, ובעל קצב צמיחה של 2.5 אחוז בשנה. כמותג המוביל את תחום המרקים בישראל, אנו בקנור רואים בשקדי המרק תחום משלים, בעל פוטנציאל גדול לצמיחה, ולכן החלטנו להשקיע בפיתוח המוצר. מדובר בסנונית ראשונה בסדרה של מוצרים משלימים שאנו מתכננים להשיק בעתיד".

בנוסף להשקת שקדי המרק משיק קנור לקראת החורף כ- 20 מוצרים חדשים. במסגרת זו משיקה יוניליוור מחדש את סדרת המרקים העשירים של קנור ואת סדרת תיבוליות קנור. במסגרת זו עוצבו מחדש אריזות שתי הסדרות והושקו מוצרים חדשים.

קנור משיק גם אתר חדש תחת הקונספט "YO הפתעת אותי". האתר החדש www.knorr.co.il יציע לגולש הישראלי חוויה קולינרית עשירה והצצה מרהיבה לעולם הבישול. באתר יימצאו מתכונים ייחודים מכל גווני הקשת הגסטרונומית –צמחוניים, בשריים, דיאטטיים, דלי מלח, מאכלים מארצות מוצא שונות ועוד.

האתר יציע גם כתבות תוכן בנושאים גסטרונומיים שונים, מאמרים על תרבות האוכל מכל העולם, כתבות בנושאי בריאות ואוכל, טיפים סודיים לבישול ואפייה מטובי המומחים בארץ ועצות שיעזרו להפוך כל ארוחה להפתעה מרגשת. עוד יציע האתר מועדון לקוחות קולינארי: הגולשים שיירשמו למועדון הלקוחות יקבלו באופן שוטף מתכונים, עדכונים והטבות, ישירות לתיבת הדואר האלקטרוני שלהם.

המותג קנור הינו המותג הקולינרי המוביל בעולם ובישראל בתחום המרקים, התבשילים והתיבולים, אשר הושק בישראל בחורף 1994 על ידי חברת יוניליוור ישראל. מחזור המכירות של קנור בעולם נאמד בכ- 4 מליארד דולר בשנה.

קנור מחזיק בנתח של 46 אחוז מהשוק הקולינרי הכולל תבשילים, אבקות מרק ורטבים לתיבול ובישול. קנור נתפס בקרב הצרכן הישראלי כמותג המייצר מוצרים איכותיים וחדשניים בעלי טעם מצוין ומגוון רחב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר