קניון ארנה משיק מתחם ממותג של בתי קפה

עם כניסתו של "קפה הלל" לקניון, החליטה הנהלת ארנה על הקמת מתחם שירכז את כל בתי הקפה בהשקעה כוללת של כחצי מיליון דולר. בין הרשתות הממוקמות במתחם החדש: קפה ג'ו, קפה הלל, ארומה, וקפה נטו

קניון ארנה משיק מתחם חדש, ממותג ומרכזי, בו יפעלו בתי הקפה הממוקמים בקניון.
לאחר שרשתות בתי הקפה המובילות בארץ גילו את הפוטנציאל הטמון בקניון ארנה ומיקמו עצמן בסניפים גדולים בתוך הקניון (120-150מ"ר), ועם כניסתו של קפה הלל לקניון, החליטה הנהלת ארנה על הקמת מתחם שירכז את כל בתי הקפה בהשקעה כוללת של כחצי מיליון דולר. בין הרשתות הממוקמות במתחם החדש: קפה ג'ו, קפה הלל, ארומה, וקפה נטו.

בעקבות הצלחתה של שדרת המסעדות הנמצאת מחוץ לכותלי הקניון, הוחלט בהנהלת הקניון להקצות מתחם מיוחד לרשתות בתי הקפה המעדיפות דווקא את פנים הקניון, ולמקם בסמיכות את ארבעת הסניפים המובילים. בארנה מתכננים לקיים במתחם החדש מופעים ופעילויות שיוסיפו מימד תרבותי למקום.

מיכל בשור, מנהלת השיווק של קניון ארנה, אמרה": "ארומה, קפה הלל, קפה נטו וקפה ג'ו יפעלו בארנה בכפיפה אחת. בניגוד למרכזי קניות אחרים בהם מפסיד הצרכן מהיעדר תחרות, בארנה אין בלעדיות בתחומים מסחריים, כי אם שוק חופשי והוגן המתחרה על חוויה, שירות ועל כיסו של הצרכן. עד כה נמכרו בארנה למעלה מ-9,000 כוסות קפה ביום. אולם כיום, עם פתיחת הסניפים הנוספים והמתחם החדש, אנו צופים כי זירת הקפה תכפיל ואף תשלש את המכירות. להערכתנו צפויות מכירות של כ- 18,000 כוסות קפה מדי יום".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר