קפה בחורש בכפר ביאליק – תפריט מעניין

"קפה בחורש" בכפר ביאליק באזור הקריות של חיפה, הינו בית קפה כפרי חלבי כשר, השף זיו חורש משתמש בחומרי גלם איכותיים עבור המתכונים מהם נהנים לקוחות "קפה בחורש"

"קפה בחורש" בכפר ביאליק באזור הקריות של חיפה, הינו בית קפה כפרי חלבי כשר, השף זיו חורש משתמש בחומרי גלם איכותיים עבור המתכונים מהם נהנים לקוחות "קפה בחורש".

המקום מתאפיין באווירה כפרית וכולל כ- 100 מקומות ישיבה, כאשר בית הקפה כולו בנוי מעץ, לרבות התקרה, מה שיוצר אווירה כפרית ואינטימית.

התפריט של "קפה בחורש" כולל מגוון רחב של מנות, לצד ארוחות קלות מוגשות מנות מורכבות.  בקפה בחורש מקפידים על הטריות, ולכן המנה נעשית ברגע ההזמנה.

בין המנות השונות: פסטות טריות, קישים תוצרת המקום, דגים, כריכים, מאפים, ומגוון רחב של סלטים.

אחת ממנות הפתיחה הנשמעות מעניינת היא הדבלים ממולאות בגבינת עזים ברוטב יין אדום, או מנת הטונה אדומה מוקפצת עם בצל סגול ושום
על מצע קרוסטיני בעיטור עגבניות שרי מיובשות ופלפלים קלויים. 

סלט החורש מורכב ממצע של חסות, עלי בייבי, מלפפון, בצל סגול, עגבניות שרי, ברוטב ויניגרט מייפל ושמן זית, בליווי פטריות מטוגנות בציפוי פריך בעיטור גבינת קשקבל ותערובת הבית הסודית של "קפה בחורש".

כל הסלטים מוגשים בתוספת לחם כפרי הנאפה מדי יום, סוגי חמאה ומזטים תוצרת בית: סלטי חצילים שונים כמו חציל בג'ינג'ר, דבש וחומץ בלסמי , גבינות לאבנה עם שמן זית, ריבת בצל וריבת עגבניות  וממרחי זיתים.

מעניין גם מאפה הקממבר: בצק גבינה פריך ממולא בגבינת קממבר, מנה מורכבת יותר היא פילה סלמון טרי אפוי בחמאה, עם רוטב שמנת יין לבן, חרדל ד'יזון בצל ושום טרי. יש גם פסטה טרייה במגוון רחב של רטבים וטעמים, ואז מגיעים לקינוחים של המקום, כמו ניוקי קינוח – ניוקי ממולא בשזיפים שחורים וב-4 רטבים:רוזמרי, ריבת חלב, מייפל ופירות יער 

קפה בחורש
כפר ביאליק, מיכאל 36
טל. 04-8723565
א – ה 09:00 – 24:00, ו 08:00 – 13:30
מוצ"ש: שעה אחרי יציאת שבת – 24:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר