קפה גידי – אישי וייחודי

תפריט המקום חלבי וכשר, וכולל בהתאם כל מה שניתן לצפות ממנו: כריכים, סלטים, פשטידות, פסטות, פיצות, לזניות ומנות ספיישל שמפגינות את היכולת של השף

ענף בתי הקפה בתל אביב קיבל באחרונה חבר חדש – קפה גידי, סניף לבית קפה מרמת גן הנושא אותו שם.
הבעלים, גידי דיל ויגאל לפידות, בחרו מיקום מצוין: קומת הקרקע בבניין ברחוב פרישמן, עם גינה אחורית מקסימה ומספיק מקום לשבת בו בנינוחות. עד כמה השכנים בקומות מעל מתמודדים יפה עם הקולות בשעת ערב מאוחרת, נותר לנו רק לנחש.

תפריט המקום חלבי וכשר, וכולל בהתאם כל מה שניתן לצפות ממנו: כריכים, סלטים, פשטידות, פסטות, פיצות, לזניות ומנות ספיישל.
יש כאן ארוחות בוקר, כצפוי, בצד תפריט עסקיות המוגש בשעות הצהרים ומציע מנה ראשונה, מנה עיקרית ושתייה קלה של מיצים טבעיים במחיר המנה העיקרית (39-72 ₪). כמובן, יש גם תפריט רגיל לשעות הערב.

הייחוד בתפריט מופיע בחלקו על לוח הספיישלים וחלקו קבוע. מדובר במנות יצירתיות, מיוחדות, שיותר מכל מפגינות את היכולת של השף.
אחת הבולטות הן פטריות ממולאות: מנה של פטריות שמפיניון גדולות הממולאות בתערובת מוצלחת של גבינת פטה, בטטה ובצל, וכל זה מוגש ברוטב שמנת, פסטו וחרדל, עם סלט קצוץ הכולל עגבניה, מלפפון, טחינה ואגוזים (56 ₪).

דניסואלה היא הברקה נוספת, שחובבי הדגים בכלל והדניס בפרט עשויים לאהוב. מדובר במאפה המבוסס על דג דניס, גבינת עיזים, תרד ובצל, ומעל קרמבל פרורי לחם אפויים, גבינת פרמז'ן מגורדת ושמן זית. שילוב רכיבים מיוחד ומדויק היוצר מנה קלילה, שבה אף רכיב לא משתלט על האחר, אלא כולם מתחברים יחד לחווייה של ממש. המנה מוגשת עם תפוחי אדמה מוקפצים וסלט עגבניות (68 ₪).

מתפריט ארוחות הבוקר היינו חייבים לטעום את שקשוקת התרד, שהיתה מוצלחת מאוד. שילוב נכון של תרד, שמנת ופטה איכותית מגורדת, שיצרו מנה רכה, חלקה, שהתשלבה מצוין עם הלחם שקיבלנו. תוספת הסלט הקטן בצד הפכה את השקשוקה למושלמת (49 ₪).

הנפילה היחידה היתה בסלט אסיה, חלק מתפריט הספיישלים. הסלט מבוסס על אטריות אורז עם פרוסות דקות של סלק, טופו מוקפץ ברוטב טריאקי, עלי בוק צ'וי, בוטנים קצוצים, וינגריט הדרים, ג'ינג'ר, שמן שומשום וכוסברה. הכל נשמע טוב ויכול להתחבר באמת, אבל אטריות האורז היו רחוקות מלהיות מוכנות (52 ₪).

למרות הנפילה עם המנה האסיאתית, שהיא בגדר טעות של מכין המנה בלבד, נהנינו מאוד מהארוחה. המיקום המצוין, האוכל היצירתי שנעשה כהלכה והחברה הנעימה, הפכו את הביקור למוצלח מאוד.
בנוף בתי הקפה של תל אביב, המלא עד אפס מקום ברשתות המוניות, בית קפה אישי וייחודי הוא מצרך מבוקש.


קפה גידי
רח' פרישמן 20א' תל אביב
טל. 057-9344992
א'-ה'- 8:00-24:00, ו' 8:00 עד שעתיים לפני כניסת השבת, מוצ"ש שעה לאחר צאת השבת עד 24:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר