קפה ג'יקובס בקמפיין חדש: אל תתפשר על הקפה שלך

הקמפיין שעולה ב- 22.12 בתוכנית ה"אח הגדול" בערוץ 2 , נועד לבדל את קפה ג'יקובס של 'קראפט פודס' ולהדגיש את טעמו הנובע מתהליך הייצור, בקרת האיכות והניסיון שצברה החברה במשך השנים

קראפט פודס ישראל יוצאת בקמפיין לקפה ג'יקובס באמצעות חסויות בערוץ 2, בהשקעה של כ- 2 מיליון ₪ לשנה, תחת הסלוגן: "אל תתפשר על הקפה שלך".
הקמפיין שעולה ב- 22.12 בתוכנית ה"אח הגדול" בערוץ 2 , נועד לבדל את קפה ג'יקובס של 'קראפט פודס' ולהדגיש את טעמו הנובע מתהליך הייצור, בקרת האיכות  והניסיון שצברה החברה במשך השנים.

קמפיין החסויות עולה באמצעות משרד הפרסום JWT, שנבחר להוביל את מערך הפרסום של "קראפט פודס" ישראל. מטרת הקמפיין להעביר את האיכויות של קפה ג'יקובס – אחד המותגים הוותיקים של תאגיד המזון השני בגודלו בעולם, קראפט פודס.

קפה "ג'יקובס" מחזיק בכ- 20% משוק הקפה המיובש בהקפאה בישראל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר