קפה טורקי עלית עלה פעם נוספת בקמפיין משולב ברדיו ובטלוויזיה באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R.
מה שמעניין הפעם הנו העלאת קמפיין ייחודי ברדיו האזורי, שיימשך 10 ימים ובו קריאה נרגשת לראש הממשלה לקראת ועידת אנאפוליס, לא לשכוח את הדרישה הישראלית החשובה ביותר: "!Hot water, small glass" – המשפט המפורסם המאפיין את קפה טורקי עלית ומלווה את כל הקמפיינים של המותג.
הקמפיין עלה גם בטלויזיה בערוצים 2, 10 וערוץ המוסיקה. הקמפיין ישלב מגוון סרטי תדמית של קפה טורקי עלית תחת הקונספט: "!Hot water, small glass", בהם מבקר הקפטן בניו יורק, ברוסיה ובשנחאי, ואיתו תמיד קפה טורקי עלית.
היקף הקמפיין כ-1.2 מיליון דולר.
קרדיטים:
מנהל קריאייטיב ראשי: גדעון עמיחי
סמנכ"ל קריאייטיב: יורם לוי
מנהל צוות קריאייטיב: נדב פרסמן
ארטדיירקטורים: גל זכאי וטני זיפר
קופירייטרים: יאיר שיינברג, שושו שפניר ומתן ידידיה
מנהל מחלקת מחקר: נעם מנלה
פלנרית: הלה תמיר
סופרוויזרית: יעל טויסטר
תקציבאיות: מיכל גרין וחני מסלו
מפיקות: סיגל נוגסי, שירה רובס ומורן לוי
חברת מדיה: יונייטד
