קפה לאביט בשיתוף קמרה אובסקורה מציגים אמנות

שתי תערוכות סטודנטים-בוגרים בבתי הקפה לאביט: המחלקה לצילום מציגה – בוגרות שנה ג': אולגה ורשקוב, מורן סמואל ואייל שפיגל – נחלת בנימין 3; סיגל בן דוד – ברזילי 1

שתי תערוכות סטודנטים-בוגרים בבתי הקפה לאביט: נחלת בנימין 3, ברזילי 1.
המחלקה לצילום מציגה – בוגרות שנה ג':
אולגה ורשקוב, מורן סמואל ואייל שפיגל – נחלת בנימין 3
סיגל בן דוד – ברזילי 1

המחלקה לאנימציה מציגה – מבחר סרטי אנימציה של בוגרי שנה א':
אופיר בינו, ליאור וולף, תמר ישע, דוד לוין, ניב מילגיר, דוד סיניצקי, מורן קרפול ומירי שקרוקה.
הכניסה חופשית.

סיגל בן דוד: אינטימיות; חדר במלון ומרחב המגורים הפרטי. כיצד החפצים הטריוויאלים נטענים במשמעות מעצם הנוכחות האנושית שבו. המגבות הפרושות כמו גם המצעים הסתורים שיוצרים מעין מפה טופוגרפית המסמנת את המתח שבין האינטימי למנוכר, מתח העומד בבסיס החוויה שמציע חדר.

אולגה ורשקוב: אני הורגת את הזמן, וגם קצת את הצופה, בזה שאני מכריחה אותו להביט בי מביטה בו כשהוא מביט בי… בלופ אינסופי. בשביל זה מספיקה לי הביוגרפיה שצרובה בגוף שלי וסקאלת האפורים שאני מגיעה אליה בהדפסה.

מורן סמואל: למרות המחשבות שרצות אצלנו בראש כמעט אוטומטית כשמראים לנו, הישראלים, רכבות ומסילות ברזל שוממות, אני מוצאת שלווה בדימוי הכמעט ריק מאדם של תחנות רכבת אפרוריות. לצידן, מבנים המשמשים את מערכת המשפט שלנו, שהארכיטקטורה המונומנטלית שלהם מזכירה לי בעיקר בתי סוהר ישנים.

אייל שפיגל: הצילום העצמי פועל עבורי כמו צילום שבו נראים תצלומים כאובייקטים. זהו גם המקום שמתהווה בעבודת הוידאו כשהקול האנושי מלווה את הדימוי החזותי. זאת אני ששרה לעצמי מול המצלמה, ומכניסה אותך, הצופה, דרך המבוכה-לרגע-שלך למרחב האינטימי שלי.

Loveat
נחלת בנימין 3, ת"א
א-ה 7:00-2:00, ו-שבת 9:00-2:00
Loveat
ברזילי 1, ת"א
א-ה 06:00-00:00, ו-שבת 08:00-01:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר