חברת "קפה לנדוור" שנוסדה ב-1919 והינה חברת הקפה הותיקה בישראל, יוצאת בקמפיין פרסום בטלוויזיה.
קמפיין הפרסום נעשה ע"י חברת קפה לנדוור בתקציב של כ-1 מיליון ש"ח, ויעלה בטלוויזיה בערוצים 2 , 10 ו – 24 .
מטרת הקמפיין להעביר שני מסרים: החברה מתמחה בקפה – ורק קפה, תוך שמירה על המורשת ההיסטורית המפוארת של החברה ושילוב חדשנות ופנייה לקהלים צעירים כדי שיכירו את תערובות הקפה של לנדוור.
במסגרת הקמפיין מוצג מוצר קפה שחור חדש: קפה "בטעם אספרסו" – תערובת בקלייה כהה עשירה בפולי ערביקה.