קפה נח מתחדש לקראת החורף בתפריט חדש

נח, בית הקפה השכונתי, מבית היוצר של "אורקה" ו"ארמידלו", מתחדש לקראת החורף בתפריט חדש. לצד החידושים, ישנה גם הקפדה רבה על שמירת המנות האהובות והקלאסיות של המקום ועל האווירה המיוחדת של המקום

נח, בית הקפה השכונתי, מבית היוצר של "אורקה" ו"ארמידלו", מתחדש לקראת החורף בתפריט חדש. לצד החידושים, ישנה גם הקפדה רבה על שמירת המנות האהובות והקלאסיות של המקום ועל האווירה המיוחדת של המקום.

בין המנות החדשות ניתן למצוא סלט קינואה עם פטרוזיליה, כוסברה, נענע, צנוברים קלויים וגבינת פטה, קיש לורן על בצק צרפתי דק, סלט טונה מונח על משולשי לחם קלוי עם ברו נואז' מלפפון חמוץ בכבישה ביתית, קינוח מלבי בגרנדין הנעשה במקום ועוד.

כמו בכל מסורת, יש דברים שאין לגעת בהם: המוזלי המפורסם של נח, עוגת הגזר, האווירה החמה, ערבי הlive ג'אז בימי ראשון ב 20:30 עם אותו ההרכב, הספרייה השכונתית והמגזינים מכל העולם, האינטרנט האלחוטי, ועוד. כל אלו ועוד ממשיכים ללא שינוי לעוד שנים רבות.

ובחזרה לתפריט – מספר דוגמאות מהתפריט החדש:
ארוחת הבוקר המוגשת לאורך כל היום מתחדשת ותכלול מעתה לצד החביתה האפויה בתנור, סלט קצוץ דק דק, מטיאס בשמנת, ממרח עשבי תיבול גבינת שמנת, זיתים במרינדה חמאה, ריבה, ולחם כפרי מלא , ניתן להעשיר את החביתה עם מגוון תוספות: עשבי תיבול, פטה, שינקן, או בייקון.

אל הכריכים המוגשים בלחם כפרי מלא מצטרפים כריכים חדשים וביניהם: משולשי לחם קלוי עם סלט טונה וברו נואז' מלפפון חמוץ בכבישה ביתית, או כריך פטה עם קישואים קלויים ועגבנייה המוגש עם זיתים במרינדה. כריך הסלמון התעדכן ויצא מעכשיו עם ממרח פרמז'ן וסלמון מעושן. וגם כריך הסביח התחדש ויכלול טחינה, חציל קלוי, תפוח אדמה בטימין , מוגש עם מנגו טרי, עמבה וביצה קשה. לתפריט הצטרפו גם קישים חדשים, קיש לוריין של אמנטל ובייקון וקיש 3 גבינות וחציל קלוי עם גבינת ברי, עיזים ודניש בלו.

ובמיוחד לחורף – ברוסקטות חמות. ברוסקטה עיזים עם טפנד זיתים שחורים, גבינת עיזים, בצל ירוק ופולי סויה. וברוסקטה מוצרלה עם עגבניות טריות קצוצות, בזיליקום וגבינת מוצרלה.
גם זירת המתוקים מתרחבת ולצד עוגת הגזר הידועה יוגשו גם מלבי תוצרת בית המוגש עם גרנדין ותערובת של בוטנים, פיסטוקים ואגוזים קלויים, עוגת גבינה של פעם, עוגת שוקולד חמה, טארט טאטן, עוגת בחושה של שמנת, ג'ינג'ר וחלבה ועוד

נח קפה ספריה. אחד העם 91 (פינת חשמונאים) ת"א. 03-6293799
ראשון – חמישי 24:00 – 07:30, שישי 18:00 – 08:00

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר