קקאו ארנה הרצליה – תעשו מקום למשהו טוב

חולמים על חו"ל ואין לכם תקציב לנסוע? רוצים לאכול טוב ובמחיר שווה לכל נפש? כנראה שסניף קקאו אספרסו בר, במרינה הוא התשובה לכל המאוויים שלכם. יומרני? כך חושבת נטאלי סילבר

כששומעים את השם "קקאו" מיד חושבים על שתיה חמה ומאפה, נכון? סיור בקניון ארנה הרצליה, הביא אותנו אל סניף הרשת בבעלות שי דניאל ועוזי עזרא, בו גילינו עולם של מטעמים המככבים בתפריט פיוז'ן שמתאים לכ-ו-ל-ם.

חולמים על חו"ל ואין לכם תקציב לנסוע? רוצים לאכול טוב ובמחיר שווה לכל נפש? כנראה שסניף קקאו אספרסו בר במרינה הוא התשובה לכל המאוויים שלכם. למה? כי חוץ מנוף עוצר נשימה של המרינה והספינות העוגנות בדיוק מול המסעדה, תיהנו בשעת ערביים משקיעה מדהימה ומשמיים ייחודיים, תיירים מכל העולם שממש כמוני התלהבו מהמקום, אופציה לשופינג ממוזג, והכי חשוב, אוכל טוב, טעים ואיכותי, כולל שירות אישי ומלצריות חינניות.

הזמנתי ארוחת בוקר שמוגשת כל היום, וכוללת שתי ביצים לפי בחירה, סלט טונה, מבחר גבינות (שמנת, צפתית וצהובה), עגבניות שרי בפסטו,חמאה, ריבה, סלסלת לחם, שתייה חמה ושתייה קרה.
כשהארוחה הגיעה לשולחן, בן זוגי ואני בדקנו את היצירה שהתגלתה כגדולה מספיק לשניים ועשירה. למרות הכל, עדיין חשנו רעב ורצון לאוכל אמיתי.

עיון מהיר בתפריט גילה לי שלל חידושים ותוספות מעניינות, החל מראפים במבחר מילויים (חזה עוף, גבינות וסביח), סלטים (רוסטביף, סלמון, קיץ, קיסר, יווני, ניסואז, 3 גבינות, וחזה עוף), לצד מבחר שלא נגמר של כריכים (עזים, בולגרית, אבוקדו, טונה, חציל, חביתה, טוניסאי, ים תיכוני, בריאות, הודו, סלמון, חזה עוף פילדלפיה, רוסטביף). כמובן יש בתפריט פסטות (נפוליטנה, עגבניות פיקנטי, צ'יקן, שמנת פטריות, שמנת פסטו ושמנת בטטה).

כל אלה לא גרמו לנו להתרגשות, עד שהגענו לרשימת המיוחדים שכוללות מבחר של קישים, מרקים ושניצל חזה, עליהם שנינו הסכמנו שהיו נפלאים לבחירה באם היה יורד גשם זלעפות בחוץ.

א-מממה? הבחירה נפלה על פילה הסומון המוגש ברוטב חמאת לימון, עם פירה או צ'יפס בליווי סלט ירוק. מנה גדולה מאוד וטעימה להפליא, המשלבת בין כל בלוטות הטעם.
בן זוגי בחר המבורגר קאו בורגר במשקל 220 גרם העשוי מ– 100 אחוז נתחים מובחרים של בשר בקר טרי, ומוגש בליווי לחמנייה טרייה, ירקות לבחירה(עגבניות, בצל, חסה ומלפפון חמוץ), וכמובן הרטבים שהופכים את החוויה לעסיסית יותר (קטשופ, ברביקיו, חרדל, מיונז, אלף האיים).
לא מספיק לכם? תוסיפו פטריות מטוגנות, בצל מטוגן, או לחילופין ביצת עין או ביצה הפוכה.

מתברר שנותרנו כמהים למשהו מתוק. הבחירה נפלה על הוופל הבלגי שאף פעם לא מאכזב, ומשלב שלל טעמים במנה אחת: וופל, שברי שוקולד לבן, גלידה, בננות, אגוזי פקאן, קצפת ורוטב שוקולד בלגי.
תודו שזה עושה לכם חשק.

קקאו אספרסו בר
מרינה, קניון ארנה הרצליה
טל. 35 – 5555 – 995 – 1
WWW.KAKAO.CO.IL

צילומים: נטאלי סילבר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר