קקטוס הזהב: פרס מפעל חיים בשיווק ופרסום לאריק רייכמן, מנכ"ל תנובה

רייכמן (בן 69) נבחר בזכות פועלו והישגיו בשוק המזון הישראלי, כדמות אשר הובילה את חברת "תנובה" ממשבר הסיליקון לפני למעלה מעשור אל מעמד בכורה של קונצרן המזון הגדול בישראל

איגוד המפרסמים בישראל יעניק השנה פרס מפעל חיים בשיווק ופרסום לאריק רייכמן, מנכ"ל תנובה.
הפרס יינתן במסגרת טקס פרסי "קקטוס הזהב", תחרות הפרסום הישראלית 2007, שייערך ב-17 במאי באודיטוריום סמולרש באוניברסיטת תל-אביב.

רייכמן (בן 69) נבחר בזכות פועלו והישגיו בשוק המזון הישראלי, כדמות אשר הובילה את חברת "תנובה" ממשבר הסיליקון לפני למעלה מעשור אל מעמד בכורה של קונצרן המזון הגדול בישראל.

רייכמן הנהיג שינויים עמוקים במירקם הפנימי של החברה, מפעילות מבוססת מוצרים לפעילות מותגית וממוקדת שיווק, המתאימה לשוק תחרותי.
תנובה בהנהלת רייכמן הגדירה את הליבה העסקית שלה, עברה מתפיסה ייצורית לתפיסה שיווקית, והפכה להיות מוטת שיווק במקום מוטת חומר גלם.

בשנים האחרונות מוביל רייכמן את תנובה בתנופת פיתוח מעבר לים: בחיפוש אחר שווקים חדשים ובהקמת פעילות ייצור ושיווק במדינות שונות.
שני פרוייקטים משמעותיים בתחום זה הם תנובה רומניה ותנובה ארה"ב.

במקביל עברה תנובה בהנהגת רייכמן תוכנית מקיפה של התייעלות ושידוד מערכות, אשר הובילה את החברה לרווחיות שיא בשנה האחרונה.

בזכות התמורות שהנהיג רייכמן בחברה, תנובה של 2007 היא חברה איתנה, המעסיקה כ-4,000 עובדים ונהנית מרווחיות של כ-5.4 מיליארד ש"ח בשנת 2006.

הנהלת איגוד המפרסמים אשר החליטה על הענקת הפרס, נימקה את בחירתו של רייכמן בפעילותו רבת השנים בענף המזון, התרבות העסקית שהנחיל בתנובה, ותרומתו הרבה לכלכלת ישראל.

רייכמן כיהן כמנכ"ל חברת "גרנות" בין השנים 1985-1993, ולאחר מכן היה מזכ"ל התנועה הקיבוצית המאוחדת בין השנים 1993-1995. רייכמן, חבר קיבוץ גליל ים, נשוי לורד, אב לשלושה ילדים וסב לשמונה נכדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר