קרוסטיני ירקות קלויים עם גבינת אמנטל

מצרכים לקרוסטיני2 לחמים מסוג ג'בטה פרוסים לרוחב (פרוסות רחבות ודקות)2 פלפלים אדומים – כל פלפל לחתוך לארבע פרוסות מכל צדדיו. הפרוסות צריכות להיות שטוחות.1 קישוא פרוס לפרוסות דקות1 חציל בנוני פרוס לפרוסות דקות200 גרם גבינת אמנטל פרוסה (או לחילופין גבינת טל העמק פרוסה)חצי כוס שמן זית משובח4 עלי קורניתמצרכים לממרח פסטו200 מ"ל שמן זית משובח2 שיני שום קצוצות8 גבעולי ריחןקורט מלחקורט פלפל שחור גרוסאופן הכנת לממרח פסטומכניסים את כל המוצרים לבר מיקסר על לקבלת מחית חלקה.אופן הכנת הקרוסטינימשמנים מגש בשמן זית ושמים את כל הירקות הפרוסים ממליחים ומפלפלים, מפזרים עלי קורנית מעל, בוזקים מעל שמן זית, ומכניסים לתנור בחום של 200 מעלות צלזיוס, בין 8 ל-10 דקות. בתום האפייה מוציאים מהתנור ומקררים.את הג'בטה פורסים לפרוסות רחבות ודקות. על כל פרוסה מורחים את ממרח הפסטו, עליה מסדרים פרוסת קישוא, פרוסת פלפל, פרוסת חציל ועליהם מסדרים את חתיכות גבינת האמנטל.מסדרים את הקרוסטיני בתבנית אפיה, בוזקים מלמעלה פסטו ומכניסים לתנור בחום של 180 מעלות צלזיוס, ל-5 דקות עד שהגבינה נמסה. מוציאים מהתנור, מסדרים בצלחות ומגישים חם.

מצרכים לקרוסטיני
2 לחמים מסוג ג'בטה פרוסים לרוחב (פרוסות רחבות ודקות)
2 פלפלים אדומים – כל פלפל לחתוך לארבע פרוסות מכל צדדיו. הפרוסות צריכות להיות שטוחות.
1 קישוא פרוס לפרוסות דקות
1 חציל בנוני פרוס לפרוסות דקות
200 גרם גבינת אמנטל פרוסה (או לחילופין גבינת טל העמק פרוסה)
חצי כוס שמן זית משובח
4 עלי קורנית

מצרכים לממרח פסטו
200 מ"ל שמן זית משובח
2 שיני שום קצוצות
8 גבעולי ריחן
קורט מלח
קורט פלפל שחור גרוס

אופן הכנת לממרח פסטו
מכניסים את כל המוצרים לבר מיקסר על לקבלת מחית חלקה.

אופן הכנת הקרוסטיני
משמנים מגש בשמן זית ושמים את כל הירקות הפרוסים ממליחים ומפלפלים, מפזרים עלי קורנית מעל, בוזקים מעל שמן זית, ומכניסים לתנור בחום של 200 מעלות צלזיוס, בין 8 ל-10 דקות. בתום האפייה מוציאים מהתנור ומקררים.

את הג'בטה פורסים לפרוסות רחבות ודקות. על כל פרוסה מורחים את ממרח הפסטו, עליה מסדרים פרוסת קישוא, פרוסת פלפל, פרוסת חציל ועליהם מסדרים את חתיכות גבינת האמנטל.
מסדרים את הקרוסטיני בתבנית אפיה, בוזקים מלמעלה פסטו ומכניסים לתנור בחום של 180 מעלות צלזיוס, ל-5 דקות עד שהגבינה נמסה. מוציאים מהתנור, מסדרים בצלחות ומגישים חם.










כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר