קרין גורן אלופת האפייה פתחה חנות מתמחה בקריון קרית ביאליק

בחנות יימכרו חומרי גלם, כלים ואביזרים לאפייה – החל ממטבעות שוקולד בלגי, מחיות וממרחים, דרך קישוטי עוגה ותבניות מיוחדות ועד למיקסרים מקצועיים. במרכז החנות ממוקם מטבח הדגמות בו יבוצעו מדי יום סדנאות הדגמה והדרכה קצרות ללא תשלום לבאי החנות

קרין גורן, הקונדיטורית ומחברת רב המכר "סודות מתוקים", פתחה חנות מתמחה לאפייה הנושאת את שמה.

החנות, בגודל 62 מ"ר, נקראת "קרין גורן – אפייה עם נשמה" וממוקמת בקריון קרית-ביאליק בשדרת החנויות החדשה (לשעבר בתי הקולנוע).
בחנות יימכרו חומרי גלם, כלים ואביזרים לאפייה – החל ממטבעות שוקולד בלגי, מחיות וממרחים, דרך קישוטי עוגה ותבניות מיוחדות ועד למיקסרים מקצועיים.
במרכז החנות ממוקם מטבח הדגמות בו יבוצעו מדי יום סדנאות הדגמה והדרכה קצרות ללא תשלום לבאי החנות.

את הסדנאות יעבירו קרין גורן וקונדיטורים מקצועיים אחרים ומוכרים לא פחות. סדנאות מצולמות של קרין גורן ותכניות הטלוויזיה שהיא מגישה ישודרו בחנות על גבי פלזמות במעגל סגור.

"החלום שלי, גם כשכתבתי את הספר וגם כשהחלטתי לפתוח את החנות", אומרת קרין, "הוא להעניק לאוהבי האפייה וגם לחוששים ממנה את כל הכלים הדרושים כדי להצליח ולאפות בבית כמו בקונדיטוריה. חנות הממוקדת אפייה וממוקמת בתוך קניון, הינה ראשונה מסוגה ומציעה תחת קורת גג אחת גם את הכלים הטובים ביותר הקיימים לאפייה וגם את חומרי הגלם הדרושים. כל מוצר שנכנס לחנות עובר בדיקה קפדנית ומסלול עינויים אצלי בבית עד שהוא מגיע למדף. ולא פחות חשוב לי הוא המחיר. אני מאמינה כי מחירים הוגנים יחזירו את חדוות האפייה לכל בית".

בנוסף לפתיחת החנות עולה בימים אלו תכנית חדשה של קרין גורן בשידורי "רשת", ערוץ 2. התוכנית נקראת "סודות מתוקים" ותשודר בימים רביעי וחמישי ב- 15:50 (ש.ח בשבת ב- 10:00). וקרין מבטיחה שהספר הבא כבר בתנור.


קרין גורן – אפייה עם נשמה
קריון קרית ביאליק
www.carine.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר