קרם ברולה סמי פרדו של אגוזי קוקוס ודבש דקלים בסלסת אננס

מצרכים לארבע מנות300 מ"ל חלב אגוזי קוקוס50 גרם אבקת חלב רזה4 חלמוני ביצים1 מקל וניל, מחורץ 1 כפית ג'ינג'ר טרי מגורד דק50 גרם דבש דקלים2-3 כפיות סוכר דמרארההכנה1. יש להקציף את החלמונים יחד עם דבש הדקלים עד שהתערובת תפוחה ובהירה.2. יש לחמם את שמנת אגוזי קוקוס יחד עם אבקת החלב ומקל הוניל המחורץ(להקפיד להוציא ממנו אל הנוזל את כל זרעיו) והג'ינג'ר במשך 10 דקות על אש קטנה ולסנן!3. יש לחבר באיטיות בין הנוזל החם לחלמונים המוקצפים תוך כדי ערבוב4. יש לסנן את התערובת ולצקת לתבנית אפיה מלבנית5. יש לאפות בבן מארי בתנור בחום של 130 מעלות במשך כ-10 דקות או עד שהקרם מתייצב6. יש להקפיא את הקרם לאחר שהתקרר7. יש לחתוך אותו למלבנים8. לכסות את צידו העליון בסוכר דמררה ולחרוך עם ברנרהגשה במרכז הצלחת מניחים 2/3 פרוסות של קרם ברולה (חרוך) , מפזרים סלסת אננס ומתיזים מעט מנוזלי הסלסה מסביב!סלסת אננסאננס טרי חתוך לקוביות קטנות מעורבב עם 3 כפות דבש דקלים ומיץ מזוג לימונים- אפשר לתבל במנטה טריה קצוצה או שלמה ולהוסיף כף רום ! (הסלסה נשמרת כ3-4 ימים בקרור)

מצרכים לארבע מנות
300 מ"ל חלב אגוזי קוקוס
50 גרם אבקת חלב רזה
4 חלמוני ביצים
1 מקל וניל, מחורץ
1 כפית ג'ינג'ר טרי מגורד דק
50 גרם דבש דקלים
2-3 כפיות סוכר דמרארה

הכנה
1. יש להקציף את החלמונים יחד עם דבש הדקלים עד שהתערובת תפוחה ובהירה.

2. יש לחמם את שמנת אגוזי קוקוס יחד עם אבקת החלב ומקל הוניל המחורץ(להקפיד להוציא ממנו אל הנוזל את כל זרעיו) והג'ינג'ר במשך 10 דקות על אש קטנה ולסנן!

3. יש לחבר באיטיות בין הנוזל החם לחלמונים המוקצפים תוך כדי ערבוב

4. יש לסנן את התערובת ולצקת לתבנית אפיה מלבנית

5. יש לאפות בבן מארי בתנור בחום של 130 מעלות במשך כ-10 דקות או עד שהקרם מתייצב

6. יש להקפיא את הקרם לאחר שהתקרר

7. יש לחתוך אותו למלבנים

8. לכסות את צידו העליון בסוכר דמררה ולחרוך עם ברנר

הגשה
במרכז הצלחת מניחים 2/3 פרוסות של קרם ברולה (חרוך) , מפזרים סלסת אננס ומתיזים מעט מנוזלי הסלסה מסביב!

סלסת אננס
אננס טרי חתוך לקוביות קטנות מעורבב עם 3 כפות דבש דקלים ומיץ מזוג לימונים- אפשר לתבל במנטה טריה קצוצה או שלמה ולהוסיף כף רום ! (הסלסה נשמרת כ3-4 ימים בקרור)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר