קרמבו במרק פסיפלורה קר

מרכיבים לתחתית מרנג אפוי לקרמבו5 חלבון של ביצה + 150 גר' אבקת סוכר + כף גלוקוזאופן ההכנהמחממים בסיר כפול, לאחר שהמסה חמה מקציפים לקצף קשה, מזלפים על תבנית עם נייר פרגמנט זילוף של עיגול בקוטר 6 סמ"ר, ואופים בתנור בטמפ' 100 מעלות לשעתיים וחצימרכיבים לקרם פסיפלורה5 חלמון ביצים 250 גרם חמאה150 גרם סוכר כף מיץ לימון 5 גרם ג'לטין חצי כוס (100 מ"ל מיץ פסיפלורה מפרי הפסיפלורה) בערך 10 פסיפלורותאופן ההכנהמכינים זביון מהמרכיבים: על סיר כפול המכיל – חלמון,סוכר,מיץ לימון ופסיפלורה ומקציפים תוך כדי על האדים עד שהתערובת מוקצפת ואוורירית למצב של זביון.זה לוקח בערך 25 דקות בטריפה ידנית. חותכים את החמאה לקוביות בטמפ' החדר, וכשהקרם מוכן , מוסיפים את הקוביות לאט לאט, תוך כדי הקצפה. ממיסים את הג'לטין במעט מים חמים, שופכים מערבבים ומכניסים לקירור ליממה.נוטלים את תחתיות המרנג שאפינו בעזרת מזלף עם צנתר, מזלפים את קרם הפסיפלורה כמו קרמבו ומכניסים להקפאה שעתיים כדי שיתקשה ויתקרר מאוד.מרכיבים לציפוי הקרמבוחצי קילו שוקולד מריר + 100 גר' מרגרינהאופן הכנהאת השוקולד ממיסים על סיר כפול יחד עם המרגרינה. מניחים את הקרמבו ויוצקים מעליו את השוקולד לכיסוי מכל הצדדים.הרכבת המנה10-15 פסיפלורות + 2 כפות מיץ לימון + שלושת רבעי כוס מי סוכר (מבשלים כוס סוכר וכוס מים כ 20 דקות על האש מזמן הרתיחה של המים וכך נוצרים מי סוכר).מבשלים את הפסיפלורות עם מי סוכר ומיץ לימון עד לרתיחה, מעבירים למעבד מזון לכמה פולסים כדי לשחרר טעמים ומסננים את הרוטב זהו קולי פסיפלורה.להגשהיוצקים קולי פסיפלורה, מניחים במרכזו קרמבו, מוסיפים כדור סורבה פסיפלורה, תפרחת של נענע ואבקת סוכר.

מרכיבים לתחתית מרנג אפוי לקרמבו
5 חלבון של ביצה + 150 גר' אבקת סוכר + כף גלוקוז

אופן ההכנה
מחממים בסיר כפול, לאחר שהמסה חמה מקציפים לקצף קשה, מזלפים על תבנית עם נייר פרגמנט זילוף של עיגול בקוטר 6 סמ"ר, ואופים בתנור בטמפ' 100 מעלות לשעתיים וחצי

מרכיבים לקרם פסיפלורה
5 חלמון ביצים
250 גרם חמאה
150 גרם סוכר
כף מיץ לימון
5 גרם ג'לטין
חצי כוס (100 מ"ל מיץ פסיפלורה מפרי הפסיפלורה) בערך 10 פסיפלורות

אופן ההכנה
מכינים זביון מהמרכיבים: על סיר כפול המכיל – חלמון,סוכר,מיץ לימון ופסיפלורה ומקציפים תוך כדי על האדים עד שהתערובת מוקצפת ואוורירית למצב של זביון.זה לוקח בערך 25 דקות בטריפה ידנית.

חותכים את החמאה לקוביות בטמפ' החדר, וכשהקרם מוכן , מוסיפים את הקוביות לאט לאט, תוך כדי הקצפה. ממיסים את הג'לטין במעט מים חמים, שופכים מערבבים ומכניסים לקירור ליממה.

נוטלים את תחתיות המרנג שאפינו בעזרת מזלף עם צנתר, מזלפים את קרם הפסיפלורה כמו קרמבו ומכניסים להקפאה שעתיים כדי שיתקשה ויתקרר מאוד.

מרכיבים לציפוי הקרמבו
חצי קילו שוקולד מריר + 100 גר' מרגרינה

אופן הכנה
את השוקולד ממיסים על סיר כפול יחד עם המרגרינה.

מניחים את הקרמבו ויוצקים מעליו את השוקולד לכיסוי מכל הצדדים.

הרכבת המנה
10-15 פסיפלורות + 2 כפות מיץ לימון + שלושת רבעי כוס מי סוכר (מבשלים כוס סוכר וכוס מים כ 20 דקות על האש מזמן הרתיחה של המים וכך נוצרים מי סוכר).

מבשלים את הפסיפלורות עם מי סוכר ומיץ לימון עד לרתיחה, מעבירים למעבד מזון לכמה פולסים כדי לשחרר טעמים ומסננים את הרוטב זהו קולי פסיפלורה.

להגשה
יוצקים קולי פסיפלורה, מניחים במרכזו קרמבו, מוסיפים כדור סורבה פסיפלורה, תפרחת של נענע ואבקת סוכר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתכונים חדשים

הרשמה לניוזלטר