קרמבו של קיץ – מופע התרמה לילדי 'כנפיים של קרמבו

על במה אחת יופיעו אמיר פיי גוטמן, ג'קו אייזנברג, ירמי קפלן, עלמה זהר, חן אהרוני ודור דניאל עם מיטב השירים. 4 לאוגוסט 2009, ספורטק הוד השרון מ- 18:00

אמיר פיי גוטמן, ג'קו אייזנברג, ירמי קפלן, עלמה זהר, חן אהרוני ודור דניאל, מתגייסים למען 'כנפיים של קרמבו', תנועת הנוער של ילדים ובני נוער עם צרכים מיוחדים.

ביום שלישי  4 לאוגוסט 2009, יתקיים בספורטק הוד השרון החל מ- 18:00 ארוע 'קרמבו של קיץ' – הפנינג התרמה למען ילדים עם צרכים מיוחדים החוגגים את הניצחונות הקטנים שלהם על אינספור אתגרים, באירוע חגיגי וגדול.

האירוע יתקיים בהשתתפות מאות מתנדבים, פעילי תנועות הנוער 'כנפיים של קרמבו', אמנים ישראלים מובילים, כוכבי 'הישרדות' ,וכוכבי ערוץ הילדים .
בנוסף, אורחי האירוע יוזמנו להיפגש עם הכוכבים הנערצים עליהם באוהל VIP בו ייקחו חלק מיטב כוכבי הילדים וכוכבי הישרדות שיחתמו על חולצות וכובעים של 'כנפיים של קרמבו' שימכרו במקום.
בסיום האירוע תיערך מסיבת נוער ענקית.

עוד באירוע: מתחם הרקדה בניהולו של בית הספר לסלסה, מתחם קפוארה, מתחם ילדים וטף עם מתנפחים, הפעלות וסדנאות יצירה, 'שוקרמבו' ומתחם אוכל עשיר.
מחיר כרטיסי כניסה לתרומה: בין 10-100 ₪, כל אחד על פי רצונו.

האירוע, בחסות עיריית הוד השרון, הופק בהתנדבות על ידי "קבוצת מיטוס" בסיוע אנשים וגורמים מובילים בענף.

'כנפיים של קרמבו', הינה תנועת הנוער הראשונה והיחידה בארץ לילדים עם צרכים מיוחדים. התנועה נותנת מענה חברתי חינוכי, בלתי פורמאלי, וקולטת ילדים ונוער רבי נכויות ללא התניה לסוג או רמת הנכות (לקויות פיזיות/ שכליות/ חושיות).
התנועה מונה כ-970 ילדים ובני נוער, חניכים וחונכים בשמונה סניפים אזורים ברחבי הארץ מבאר שבע ועד הגליל העליון.
המודל על פיו פועלת התנועה הוא חונכות אישית במסגרת קבוצתית – לכל חניך מוצמדים לפחות שני חונכים, בני נוער מתנדבים, המלווים אותו לאורך כל הפעילות.
בנוסף, דואגת התנועה להסיע את החניכים מביתם למקום הפעילות וחזרה, בהסעות המותאמות לנכים, ובכך מאפשרת להוריהם אחר צהריים פנויים פעם בשבוע.
התנועה זכתה בפרסים רבים לאורך השנים, בין היתר, נבחרה להדליק משואה ביום העצמאות ה- 60 למדינת ישראל בשם תנועות הנוער ובני הנוער המתנדבים והשנה אף זכתה בכבוד ונבחרה לקבל את אות הנשיא למתנדב לשנת 2009.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר